חדשות הארץ

לאחר 40 ימי אשפוז בבית החולים – לוטפיה החלימה מקורונה

בשורה משמחת מהמרכז הרפואי פדה-פוריה בטבריה: לוטפיה אבו לילת, בת 62 מעין מאהל, שהייתה מאושפזת במצב קריטי במחלקת טיפול נמרץ קורונה במשך 40 יום, החלימה וחזרה הביתה לחיק המשפחה. "אני רוצה להגיד תודה לכל הצוות לכולם! אני מאד שמחה שאני מרגישה טוב ומחכה כבר לחזור הביתה" כך אמרה בהתרגשות לוטפיה אבו ליל, ביום ראשון, ה- 11 באוקטובר, כשהשתחררה לביתה.

בנה של לוטפיה, חסן אבו ליל, אח במלר"ד (מיון) במרכז הרפואי, ליווה אותה וטיפל בה במשך התקופה הארוכה והקשה. "אמא בכלל לא זוכרת מה קרה בכל השבועות האלה, היא חושבת שהיתה מורדמת יומיים שלושה… אבל היא היתה מורדמת ומונשמת במשך שלושה שבועות! וכל הזמן הזה אנחנו ממש חששנו לחייה, לא ידענו מה לעשות".

נהלה אחותו, מוסיפה, "עברנו תקופה מאד מאד קשה, גם אני אחות במקצוע שלי וככל שאתה מבין יותר אתה מודאג ומפחד יותר… זו חוויה מטלטלת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר משה מתן, מומחה טיפול נמרץ ומנהל המחלקה, ציין: " לוטפיה הגיעה אלינו במצב קריטי והיו ימים של חשש מאד גדול לחייה. היא עברה תהליך החלמה ארוך עם הרבה עליות ומורדות. ולכן היום כולנו שמחים ומתרגשים לראות אותה עומדת על הרגליים אחרי שהחלימה והיא חוזרת למשפחה שלה".

חסן העניק לצוות שי לאות תודה והוקרה וסיכם: "בסופו של דבר קרה לנו נס, אנחנו כל כך מתרגשים ומאושרים! רצינו שאמא תגיע לפוריה כי ידענו שפה היא תקבל את הטיפול הכי מקצועי והכי טוב, אין לנו מלים להודות לכל הצוות שליווה אותנו ותמך בנו במסירות ובסבלנות … אני מציע לכל מי שחושב שהקורונה לא מסוכנת שיגיע ויראה את החולים כשהם מחוברים למכשירים ולא מסוגלים לנשום בכוחות עצמם. אולי אז הם יבינו כמה המגיפה הזו קטלנית".

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

Back to top button