משפטי/פלילי

עשרות תושבי הפזורה הבדואית והדרום נעצרו בחשד לסחר בסמים

עשרות שוטרי המחוז הדרומי, בהם לוחמי מג"ב וכלבנים ממדור בעלי-חיים של המחוז הדרומי, פשטו לפנות בוקר (רביעי) על בתיהם עשרות חשודים ביישובי הפזורה הבדואית והדרום בחשד לביצוע עבירות על פקודת הסמים המסוכנים במיקוד הסחר וההפצה. הפעילות בוצעה לאחר קבלת החלטה למעבר לשלב הגלוי של החקירה המלווה בידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל ופרקליטות דרום. בפשיטה נתפס רכוש אשר על פי החשד הושג בדבר עבירה וראיות נוספות.

צילום: דוברות המשטרה

יחידת הסוכנים של משטרת ישראל הפעילה סוכן סמוי בקרב דמויות מחוללות פשיעה אשר עסקו בסחר בסם, על פי החשד שימש כפלטפורמה לביצוע עבירות חמורות באזור הדרום, כגון הצתות של עסקים, דמי חסות ועוד.

צילום: דוברות המשטרה

בשנה החולפת בעקבות אירועי אלימות רבים הנובעים בין היתר מסכסוכים ומאבקי שליטה בין כנופיות בעיר באר שבע פיקוד המחוז הדרומי במשטרת ישראל החליט כי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב תעסוק בנושא תוך הפעלת סוכן סמוי כשובר שיווין למיגור דמויות מחוללות פשיעה הפוגעות בביטחון האישי של התושבים. כחלק מהמאבק הופעל מהלך השנה האחרונה בידי היחידה המרכזית (ימ"ר) מרחב נגב במשטרת ישראל סוכן סמוי. במהלך הפעלתו הארוכה והסבוכה, הסוכן הסמוי רכש את אמונם של החשודים וביצע עסקאות בהן נרכשו סמים מסוג: קוקאין, חשיש וקנאביס בכמויות שאינן לצריכה עצמית בשווי מאות אלפי ש"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

החשודים הועברו לחקירה במשטרה ובמהלך היום יובאו מי מהחשודים בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם.

צילום: דוברות המשטרה

"המאבק בנגע הסמים המסוכנים מחייב אותנו לפעול כל העת בדרכים יצירתיות במספר רבדים בהם סיכול הברחות הגדר והשמדת החממות בשטחי האש, תוך איסוף ראיות והבאת העבריינים לדין", נמסר מהמשטרה.

Back to top button