חדשות הארץ

ח"כ יאיר גולן נגד העיתונאי עמית סגל: "עיתונאי החצר של בלפור"

בעקבות חשיפת ההקלטות שלשום (שלישי) על ידי העיתונאי עמית סגל בחדשות 12 שעוררו סערה בזירה הפוליטית, שבהן נשמע היועמ"ש אביחי מנדלבליט תוקף את פרקליט המדינה שי ניצן על כך שהוא נמנע מלקבל החלטה בתיק החקירה נגדו בפרשת הרפז, סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יאיר גולן (מרצ) הגיב למחרת בציוץ חריף בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד- נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן."

בתגובה לציוץ של ח"כ גולן, פרסם סגל מכתב ע"י עו"ד ישגב נקדימון מטעמו ומחברת החדשות שנשלח לח"כ יאיר גולן ובו דרישה ממנו לפרסם התנצלות על דבריו, שעל פי טענת עורך הדין, מדובר בפרסום שקרי ופוגעני העולה כדי לשון הרע.

ח"כ גולן שכידוע במסגרת תפקידו כחבר כנסת ניתנת לו חסינות, הגיב הבוקר למכתב: "אז עמית סגל עלה להתקפה, והגיש נגדי תביעת דיבה. עיתונאי החצר של בלפור, האיש הממונה על הספינים התקשורתיים עבור נתניהו, סבור שאין זה ראוי שאפילו ארמוז על שותפותו בארגון העברייני שמקיף את ראש הממשלה, לדעתי כמובן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז מר סגל הצעיר, אומר הבוקר ובמיוחד עבורך את הדברים הבאים: אתה שותף לעבריין לכאורה, אתה מנסה לייצר עבורו סדר יום ציבורי שקרי ובלתי חשוב כדי להסיט ממנו את הביקורת על כישלונותיו המתמשכים. כן, אני חושד בך בתיאום מלא עם האבא או בנו או עם שניהם, וכן אני ממש משוכנע שמזמן זנחת נורמות עיתונאיות ראויות. אתה מייצג בדיוק את מה שאני נלחם כנגדו – השחתת המרחב הציבורי, וזריעת כאוס במערכות השלטוניות בישראל. אה, כמעט שכחתי, בהצלחה עם תביעת הדיבה. אני ממש אוהב שמתקיפים אותי זה מעיר בי את נפש הלוחם."

סגל מצידו סיכם את חילופי הדברים וכתב לח"כ גולן: "כנראה נגמרו התווים למשפט "ועל כן אוותר על החסינות". חברת החדשות תבחן בקרוב אם "נפש הלוחם" של חבר הכנסת גולן לא תצהיר על פרופיל נמוך כדי להימנע מהקרב.

צילום: דוברות הכנסת, יניב נדב / טלגרם

2 תגובות

  1. אסף זה ידוע שיש הרבה מטומטמים בעם שלנו, לא פלא שאומרים שאנחנו עם "קשה עורף"…. חוטפים מכות ומבקשים עוד… לך לטיפול אם אתה לא רואה את המצב החרא שאתה וכולנו נמצאים בו בגלל אדם אחד שכל מה שמעניין אותו זה הוא ועצמו!

  2. יאיר גולן אך נימאסתם אתה וחבורת הקנאים עכשיו דיבר המחבל של אהוד ברח בטלויזיה היה צריך לקצח אותו בתוך הטלויזיה יבורה של שונאים עלובים שונאי יהודים שונאי מדינה טפו עלכם רק בגלל השינאה שלכם נצביע עוד פעם לליכוד בראשות בנימין נתניהו

Back to top button