מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח: מת מפצעיו בן ה-73 שנדקר על ידי נכדו בראש העין

בבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה נקבע הבוקר (שבת) מותו של הגבר בן ה-73 שנדקר אתמול בצהריים על פי החשד על ידי נכדו בן ה-22 ברחוב הרכבת בראש העין.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת האירוע מצאו את הגבר בן ה-73 כשהוא מדמם עם פציעות דקירה בכל חלקי גופו, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון מחוסר הכרה ומורדם כשמצבו קשה.

חובש בכיר במד"א אייל עטייה וחובש על אופנוע מד"א איתן גברא סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו על השביל גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה, עם פציעות קשות בגופו, הענקנו לו טיפול רופאי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, הרדמה, הנשמה ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. מורדם ומונשם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למקום האירוע הגיעו כוחות גדולים של משטרה ובהם חוקרי הזיהוי הפלילי שהחלו מיד באיסוף ממצאים בזירה ובחקירת נסיבות האירוע. הנכד, החשוד במעשה נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעדויות של בני המשפחה והשכנים עולה כי הנכד, הסובל ככל הנראה מבעיות נפשיות ומוכר לגורמי הרווחה, ביצע על פי החשד את המעשה לאחר שהסב העיר לו כשניסה להטביע חתול בתוך דלי מים. הוא נטל סכין והחל לדקור אותו עד שהשכנים עצרו אותו. אחד השכנים אף סיפר כי לאחר שהסב נשכב על הרצפה כשהוא מדמם הוציא החשוד את הטלפון הנייד וצילם אותו.

חקירת המשטרה נמשכת ומעצרו של החשוד הוארך בארבעה ימים (19.10.20).

זירת האירוע בראש העין. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע בראש העין. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button