חדשות הארץ

"מול השחור הזה חובה להניף את הדגל ולהדליק את האור"

עשרות מפגינים נכחו הערב (שבת) במוקדים שונים ברחבי הארץ בהפגנות תמיכה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. המפגינים מכל רחבי הארץ נשאו שלטים עליהם נכתב: "שומרים על ישראל יהודית ודמוקרטית", ו- "אוהבים את ישראל- נגד האנרכיה" . הפגנות התקיימו במוקדים שונים בחיפה, ראשון לציון, נתניה, הרצליה, פרדס חנה, פתח תקווה ועוד.

ארנסט איתן איבניצקי שהגיע להפגנה בכיכר גורן בפתח תקווה אמר כי: "נמאס לנו לשבת בבית בשקט בזמן שיש כאלה שפוגעים בסמלי המדינה, נוהגים בגזענות ובוטות כלפי שוטרים וכוחות הביטחון ומסרבים לקבל את הנחיות משרד הבריאות. לא ניתן לקיצוניים לפורר את עם ישראל".

צילום: אם תרצו

שחר ויטונסקי מהרצליה שהפגין בעירו הוסיף כי: "אנרכיסיטיים קיצוניים גורמים ‏לאזרחים טובים לפגוע בכל מה שקדוש לנו! ו‏בזה שלא מוכנים לקבל את רצון העם. לא ניתן יד למי שרוצה לפגוע בזהותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אם תרצו

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שהשתתף בהפגנה בכיכר גורן בפתח תקווה אמר: "אנו שמחים לראות כיצד יותר ויותר אנשים מבינים שאי אפשר להשאיר את הרחוב רק למניפי הדגלים השחורים. אפשר לבקר ואפשר למחות. הפגנות בהן תוקפים עיתונאים, מבזים שוטרים ומצפצפים על החוק, פורמות את הערבות ההדדית הקיימת בחברה ומסכנת את עתידה. מול השחור הזה חובה להניף את הדגל ולהדליק את האור. אנו קוראים לאזרחי ישראל הלוקחים חלק בתופעת הדגלים השחורים לעשות חושבים מחדש ומקסימום למצוא דרכים אחרות להפגין אבל לא באלימות ולא בביזוי."

תגובה אחת

  1. דגלים שחורים שיהיה להם שחור בלב מקוה שכולם יפגעו בקורונה יושמו ויורדמו ובה לציון גואל

Back to top button