משפטי/פלילי

תושב ת"א מואשם בתקיפת ופציעת מפגין בעיר

המשטרה הגישה היום (שני) כתב אישום מלווה בבקשת מעצר עד תום ההליכים, נגד תושב תל אביב, בן 54, בגין תקיפת מפגין ופציעתו בשבת האחרונה.

במהלך מחאה שהתקיימה במוצאי שבת ברחוב קויפמן בתל אביב, הגיע הנאשם למקום, בהיותו בגילופין, צעק לעבר המפגינים, גידף ותקף את אחד מהמפגינים בכך שהטיח בפניו אגרוף.

כאשר המתלונן, אדם מבוגר בן 66, ניסה להתגונן, הגדיל הנאשם לעשות ופצע אותו בידו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם קבלת הדיווח, שוטרים שהוזעקו עצרו את הנאשם והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בתל אביב, כאשר במהלך הנסיעה לשם הוא קילל ללא הרף את השוטרים. מעצרו של הנאשם הוארך לבקשת המשטרה ועם תום החקירה, הוגש היום על ידי חטיבת התביעות של משטרת ישראל , כתב אישום נגד הנאשם וכן בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים , לנוכח מסוכנותו .

מהמשטרה נמסר: "כתב אישום זה מצטרף לשורה של כתבי אישום אשר הוגשו על ידי המשטרה בתקופה האחרונה, נגד נאשמים אשר נהגו באלימות כלפי מפגינים ברחבי הארץ ובמשטרה ממשיכים לחקור ביסודיות מקרים נוספים במטרה למצות את הדין באופן מיטבי. המשטרה רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, במיוחד כזו הבאה לפגוע בחופש ההפגנה."

צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. חיבים. להרטיע את המפגים המשוגעים האלה משפריצים מחלות חיידקים עם דגל של דעאש ביד מטונפים חיבים לעצור אותם לפני שיזהמו את המדינה

Back to top button