משפטי/פלילי

הזמין קריסטל מת' באמצעות שליח: אזרח דרא"פ מואשם בייבוא סם מסוכן

משמר הגבול פרסם היום (שני) כי סוכלה הברחת 3 ק"ג של סם מסוכן מסוג מתאמפטמין (קריסטל מת') מדרום אפריקה לישראל. שוטר שהתחזה לשליח של חברת DHL מסר את החבילה לכתובת אליה נשלחה בארץ ובכך הביא לחשיפת הנאשם, אזרח דרום אפריקה המתגורר בארץ, נגדו הוגש היום כתב אישום חמור.

ביחידה המרכזית של משמר הגבול התקבל מידע מודיעיני בדבר חבילה חשודה שהכילה צינורות שמיועדים לתחום האינסטלציה אשר עשתה דרכה מדרום אפריקה לישראל. במסגרת החקירה התחקו השוטרים אחר החבילה ואיתרו אותה ב- 29 בספטמבר בנתב"ג.

במסגרת הפרשייה שזכתה במג"ב לשם "אפריקה ישראל" פעלו שוטרי ימ"ר מג"ב מרכז יחד עם שוטרי החטיבה הטקטית של מג"ב המתמחים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ושיטות פעולה מתוחכמות. בחבילה אותרו שני צינורות שחורים שבתוכם הוסלקו 146 יחידות סם מסוכן במשקל כ- 3 ק"ג מסוג מתאמפטמין(קריסטל מת').

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החקירה שהעלתה שהחבילה מיועדת לכתובת בפתח תקווה הובילה לכך שבמג"ב החליטו לפעול בצורה חכמה ובשילוב אמצעים מיוחדים וב- 7 באוקטובר במהלך חול המועד סוכות שוטר שהתחזה לשליח מטעם חברת DHL, הגיע לכתובת אליה מיועדת החבילה ומסר אותה לחשודה שמהחקירה עלה שלא ידעה על תכולתה ובמהלך החקירה התבררה זהותו של הנאשם שהזמין את החבילה, תושב בת ים בשנות ה- 30 לחייו, אזרח דרום אפריקה עם רישיון שהייה זמני בישראל.

מכתב האישום שהוגש נגדו היום על ידי פרקליטות מחוז מרכז בית המשפט המחוזי בלוד עולה שב- 21 בספטמבר הזמין הנאשם את הסמים בחבילה דרך חברת המשלוחים DHL מאדם המתגורר בדרום אפריקה לכתובת בפתח תקווה בה מתגוררים הורי החשודה שכאמור לא ידעה על תכולתה. לנאשם מיוחס בכתב האישום ייבוא סם מסוכן והמשטרה אף ביקשה מבית המשפט להכריז עליו כסוחר סמים.

במג"ב מוסיפים שמדובר במשקל גדול של סם סינתטי, ממריץ וממכר שהיה אמור להתערבב עם חומרים נוספים בכדי להגדיל את משקלו לכ- 9 ק"ג שהיו נמכרים במחיר מוערך בכ- 8 מיליון שקלים. עוד אומרים במג"ב שזהו סיכול משמעותי של סם שהיה אמור להגיע לבני נוער ואזרחים שהיו עושים בו שימוש מסכן חיים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button