פוליטי / מדיני

ראש הממשלה: האופוזיציה והתקשורת הן שתי מקהלות רועשות

בהמשך לדיון שהתקיים היום (שני) בכנסת בנושא "כשלון ראש הממשלה", אותו דרשו 40 חברי כנסת, התייחס ראש הממשלה לדברים ואמר: "ראשי האופוזיציה לא יודעים מה הם רוצים. לפיד קורא לא להישמע להנחיות. בנט קורא לפתוח את הכלכלה מהר-מהר ומצביע בשבוע שעבר בעד יאיר לפיד לראשות הממשלה. זו זכותו."

ראש הממשלה מתח ביקורת על התקשורת ועל חברי האופוזיציה ואמר כי: "כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות, מקהלת הכל באסה ומקהלת הכל סבבה. בקיצור – באסה סבבה. קודם כל אמרו כאן שהכל סבבה. אין מגיפה, אין קורונה, ואם יש – זה לא רציני. זו אפילו המצאה של נתניהו. 
במקביל צעקו כאן שהכל באסה – הכל קורס, הכל לא בסדר, הכל חסר תקווה. אז 'באסה או סבבה', אני מבין – אבל ביחד?! באותו זמן?!".

עוד הוסיף ראש הממשלה והתייחס לדעות החלוקות בין חברי האופוזיציה: "הנהגנו סגר בגל הראשון, ומיד אמרתם: ״חייבים לצאת עכשיו מהסגר, מהר-מהר״. יצאנו. ואז שאלתם: ״למה יצאתם כל כך מהר?!״. צעקתם: ״תנו כסף״. נתנו כסף – מענקים, הלוואות – ואז קיטרתם: ״למה אתם מפזרים כסף?". אמרתם: ״תגדילו את מספר הבדיקות״. הגדלנו את מספר הבדיקות – לשיא עולמי! ואז אמרתם: ״בדיקות זה לא מה שחשוב, חשוב מכונות הנשמה!״. 
הבאנו אלפי מכונות הנשמה. אז אמרתם: ״מכונות הנשמה? למה כל כך הרבה?״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בקיצור," סיכם ראש הממשלה את דבריו, "אתם תמשיכו עם באסה סבבה ואני וחבריי נמשיך לפעול למען הצלת חיים וחיזוק הכלכלה שלנו."

צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

Back to top button