חדשות הארץ

השר שוסטר: יש לנו מחוייבות לחקלאים ולכל בני העדה הדרוזית

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, ביקר היום (שלישי) בישובים הגדולים של המגזר הדרוזי על רכס הכרמל, עספיא ודלית אל כרמל. דלית אל כרמל, היישוב הדרוזי הגדול ביותר בישראל, מתפרש על 10,201 דונם ומתגוררים בה 17,652 תושבים. עספיא הוא הכפר הדרוזי השני בגודלו בישראל ומונה כ-12,000 תושבים נכון לשנת 2019.

שוסטר קיים ביקור בישובים ונפגש עם ראשי המועצות, בהיג' מנסור (עספיא) ורפיק חלבי (דלית אל כרמל), שהצליח במהלך החודש האחרון להעביר את המועצה מאדומה לירוקה. שוסטר בירך את חלבי על הצלחתו הגדולה בהתמודדות עם מגפת הקורונה, ושמע את תובנותיו מההתמודדות המוצלחת עם התחלואה במועצה. בנוסף, נפגש השר עם תושבים וחקלאים מהישובים ושמע מהם על אתגרי ההתמודדות עם משבר הקורונה בעיר והשפעתם על הפעילות החקלאית.

השר אלון שוסטר מסר: "לא באנו רק בשביל הנימוס. אנחנו כאן מתוך מחוייבות לחקלאים ולכל בני העדה הדרוזית. גם בתור שר החקלאות ופיתוח הכפר וגם כמי שבתור אזרח עתר נגד חוק הלאום, אשר במתכונתו הנוכחית הוא חוק מפלה ובלתי ראוי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף השר והתחייב לעבוד למען המגזר: "אנחנו נעבוד במשרד החקלאות ופיתוח הכפר מול כל הגורמים המשפיעים על ענף החקלאות כדי ללוות ולתת מענה לכל הצרכים של בני העדה. אני רוצה לברך את רפיק חלבי על ההצלחה הנהדרת שלו במיגור נגיף הקורונה במועצה. רפיק הוא ההוכחה שמנהיגות מקומית המשלבת שיתוף פעולה עם רשויות המדינה, יכולה להביא הישגים מצוינים לציבור, ופעולתו בדלית אל כרמל היא מעוררת השראה."

צילום: גדעון שרון, לע"מ
צילום: גדעון שרון, לע"מ
צילום: גדעון שרון, לע"מ

Back to top button