תאונות עבודה

חמישה פועלים נפלו מפיגום באתר בנייה בבית שמש, שניים במצב קשה

חמישה פועלים נפלו לפני זמן קצר (רביעי) מפיגום באתר בנייה ברחוב רבינא בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע מתנדבי "צוות הצלה" העניקו טיפול רפואי לשני פצועים במצב קשה ושלושה פצועים נוספים במצב בינוני.

ישראל צישינסקי מתנדב 'צוות הצלה' שגר בסמוך למקום וטיפל בפצועים בזירת האירוע סיפר: "הגעתי לטפל באירוע של קריסת פיגומים באתר בנייה, חלק מהפועלים נפלו מקומה גבוהה. יחד עם פארמדיקים של מד"א, טיפלנו בפצוע קשה הסובל מחבלת ראש, וב-4 נפגעים שמצבם קל עד בינוני וסובלים משברים וחבלות בגפיים. אמבולנסים של מד"א מפנים בשעה זו את הנפגעים להמשך טיפול רפואי בביה"ח."

פראמדיק במד"א זכי יהב סיפר : "כשהגענו למקום ראינו חלק מפיגום שקרס, בסיוע כוחות הכיבוי חילצנו את הפצועים שהיו בדרגות פציעה שונות למקום בטוח שבו ניתן היה לטפל בהם. פועל כבן 25 שהיה מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה הורדם והונשם בשטח ופונה במהירות לבי"ח הדסה עין כרם בירושלים. 4 פועלים נוספים כבני 18 עד 60 שנפגעו באורח בינוני טופלו ע"י צוותים נוספים שלנו ופונו גם כן באמבולנסים וניידות לטיפול נמרץ של מד"א לבי"ח הדסה כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון ובגפיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע והועבר דיווח למשרד העבודה.

צילום: דוברות 'צוות הצלה'
צילום: דוברות 'צוות הצלה'
צילום: דוברות 'צוות הצלה'
צילום: דוברות 'צוות הצלה'
צילום: דוברות 'צוות הצלה'

Back to top button