חדשות הארץ

המשטרה נערכה למחאות הצפויות להתקיים מחר ברחבי תל אביב

משטרת ישראל הודיעה הערב (רביעי) כי נערכה לקראת המחאות הצפויות להתקיים מחר במספר מוקדים ברחבי תל אביב.

בתוך כך, תתקיים מחר בשעה 20:00 בכיכר רבין מחאה, שמארגניה הגישו למשטרה בקשה לקיומה ולגביה סוכמו תנאים , שתכליתם טיוב הערכות המשטרה, תוך תכנון מוקפד בכל ההיבטים הנדרשים.

המשטרה הודיעה כי ידוע לצד מחאה זו, שמתוכננות מחר מחאות נוספות ברחבי העיר אולם טרם הועברו למשטרה פרטים אודותיהן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת מאמצי פיקוד משטרת מחוז תל אביב בעת האחרונה, מזמין פיקוד המחוז את נציגי המחאות השונות למפגש שיתקיים מחר (חמישי) בשעה 13:00, במטה מחוז תל אביב, לצורך תיאום ציפיות , קיום שיח מקדים, העלאת סוגיות רלוונטיות והכל כדי לאפשר את חופש המחאה וההפגנה לצד היערכות משטרתית מיטבית שתבטיח מניעת סיכון לציבור

בימים בהם מגיפת הקורונה ממשיכה להתפשט, במשטרה שבים ומדגישים בפני משתתפי המחאות ומארגניה את החובה להקפיד על הנחיות הקורונה: שמירת מרחק 2 מטר בין אדם לאדם, במהלך כל משך המחאה עטיית מסכה המכסה את הפה והאף. כמו כן, קיום תהלוכות מותנה בהגשת בקשה ואישורה.

במשטרה ציינו כי מצופה ממארגני המחאה , בכל מקום ומקום, לסייע למשתתפים להקפיד על הנ״ל ולהסביר למשתתפים את המותר והאסור ולהקפיד למלא אחר ההנחיות .

מוזכר כי על פי חוק, חלה חובה לשאת תעודה מזהה.

המשטרה קוראת לציבור לקיים את ההנחיות , להימנע מהפרות סדר ולהישמע לשוטרים שיהיו פרוסים במוקדים השונים , למען שמירה על בטחונם ובריאותם של המשתתפים.

הפגנה בתל אביב. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button