משפטי/פלילי

עשרות חשודים בעבירות פשיעה נעצרו במבצע משטרתי נרחב בשפלה

46 חשודים נעצרו והובאו לחקירה לאחר מבצע משטרתי ממוקד ונרחב התקיים אתמול (רביעי) באשדוד, אשקלון,קריית גת, קריית מלאכי, שדרות ואזור מרחב לכיש בהשתתפות מאות שוטרים והתמקד בעבירות אלימות, רכוש, החזקת נשק, סחר בסמים והימורים.

בתום פעילות סמויה במהלכה נאספו ראיות כנגד חשודים בעבירות אלה, עברה המשטרה לפעילות מבצעית גלויה בפיקוד מפקד מרחב לכיש. מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, יס"מ ויחידת כלבנים, פעלו אתמול (רביעי) החל משעות הבוקר המוקדמות במספר אתרים בגזרת מרחב לכיש שבתחום מחוז דרום, לרבות חיפושים, עיכובים ומעצרים של עשרות חשודים המהווים על פי החשד מחוללי פשיעה באזור.

במסגרת המבצע, נערכו חיפושים על פי צו בית משפט ונתפס חומר החשוד כסם, כגון: 12.138 קילו קנאביס,2.852 קילו חשיש,1110 שתילי קנאביס,273 גרם קריסטל לצד רכוש החשוד כגנוב ואלפי שקלים החשודים כפדיון סחר בסמים שיועברו להליך חילוט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעילות ערכו שוטרי משטרת אשדוד חיפוש בביתו של החשוד, בן 44, ונתפס 11.700 ק"ג קנאביס ו2.785 ק"ג של חשיש. הוא נעצר והיום יובא החשוד בפני בית משפט לדיון בהארכת מעצרו.

צילום: דוברות המשטרה

בנוסף, נעצרו על ידי משטרת אשקלון שני חשודים, בשנות ה20,וברשותם נתפס 4.700 ק"ג קנאביס ו273 גרם קריסטל. הם נעצרו והיום יובאו בפני בית משפט לדיון בהארכת מעצרם

צילום: דוברות המשטרה

עוד נתפסו שני נהגים החשודים בנהיגה תחת השפעת סמים. רכבם הושבת ורישיון הנהיגה שלהם נפסל.

בנוסף, ביצעו שוטרי משטרת קריית מלאכי חיפוש בבית בגן יבנה ותפסו רימון הלם ואקדח. החקירה נמשכת

צילום: דוברות המשטרה

כמו כן, שוטרי משטרת שדרות חיפוש בביתם של החשודים בהתפרצות בעיר רהט ואספו ראיות שקושרות אותם לביצוע העבירה המיוחסת להם

במהלך המבצע נעצרו דרושי חקירה בגין עבירות אלימות והימורים בקרית מלאכי, קריית גת ושדרות.

צילום: דוברות המשטרה

חקירת החשודים נמשכת וככל שיעלה צורך חקירתי, יובאו בהמשך לדיון אל בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת נגד מחוללי פשיעה ותופעות אלימות וסחר בסמים, לשמירה על שלומו ובטחונו של האזרח הנורמטיבי."

תגובה אחת

  1. גם בהרצליה יש פשיעה גדולה ורחב הקף הם כולם פועלים כמו אנשי מחתרת אך המשטרה אומרת אין כלום זה מעל שש שנים היא מטייחת אין יום ואין לילה כסף להלבנה מוסלקים בתוך בובות סל קל ספות ומזרונים כולם התעשרו וחלק מהם עברו לדירות פאר ואלא שהגיעו במקום גם עוסקים בזה

Back to top button