מבזקים

ח"כ מלינובסקי: חצי מדינת ישראל בזום ובחצי החרדי לומדים כרגיל

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) מתחה לפני זמן קצר (שישי) ביקורת התנהלות הממשלה וחוסר ההחלטיות בתחום החינוך: "על מה כל הסחבת והבלאגן סביב הדיונים האינסופיים של קבינט הקורונה על פתיחת מערכת החינוך כשחצי מדינה כבר לומדת כרגיל? בישיבת קבינט הקורונה שנערכה השבוע משרד הבריאות אמר שילדים נדבקים ומדביקים ומערכת החינוך היא מדגרת קורונה וכל זה נאמר כשכולם יודעים שתלמודי התורה והישיבות נפתחו."

עוד הוסיפה מלינובסקי והבהירה כי "מהצד השני ישנו מסמך של פיקוד העורף שמעלה כי פתיחת הלימודים בספטמבר לא גרמה לעלייה בתחלואה, אבל מה את קבינט הקורונה זה לא מעניין והם לא התייחסו אל המסמך. בנוסף, האוניברסיטה העברית פרסמה מחקר שטוען שיש שוני בין הגילאים בהעברת הנגיף וגם אליו כמובן שהקבינט לא התייחס."

"אז תמונת המצב היא כזו," סיכמה חברת הכנסת, "כרגע מדינת ישראל אחת לא פותחת את מערכת החינוך שלה ואצל מדינת ישראל האחרת, החרדית, תלמודי התורה והישיבות פתוחים כרגיל. בנתיים הקבינט ממשיך לדון ולהתכתש אחד עם השני אלוהים יודע על מה כשחצי מדינה יושבת בבית ומנסה ללמוד בזום וחצי המדינה השני חזר לשגרה. כמה אפשר לעבוד על האזרחים?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button