משפטי/פלילי

המשטרה עצרה תושב עכו החשוד בהטרדות מיניות של בנות 12-15

משטרת ישראל עצרה היום (שישי) תושב עכו העונה לשם מועתז חסארמה בן 32, החשוד בביצוע הטרדות מיניות של צעירות בנות 12-15. על פי החשד, נהג להטריד מינית ילדות צעירות באמצעות האינסטגרם והווטסאפ כשהוא מתחזה לבחור צעיר בשם אדם.
החשוד נהג לשלוח לילדות תכניים מיניים ואף בקש מהן לשלוח אליו תמונות אינטימיות, ולאחר מכן, היה מתאם עם הבנות פגישה בעיר מגוריהם על מנת לפגוש אותן פיזית.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה אימא של ילדה המתגוררת בעפולה לאחר שהבחינה בתכנים המיניים בטלפון של ביתה. מיד עם הגשת התלונה נפתחה חקירה מקיפה בה הופעלו יחידות חקירה ובילוש שעבדו בשיתוף עם יחידת הסייבר של מחוז צפון. עם התקדמות החקירה, חוקרי המשטרה הגיעו לקורבנות נוספים וקיים חשד כי החשוד הטריד ופגע בעשרות קורבנות. החשוד נעצר על ידי בלשי המשטרה בעיר עפולה ובהמשך בהתאם לבקשת המשטרה, בית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרו עד ליום שלישי ה-27 באוקטובר.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר ליח' הסייבר בטלפון 04-6728432 או למוקד 105 של משטרת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת החשוד. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button