משפטי/פלילי

צעיר מהצפון חשוד שסחר בסמים לחבריו מקורס ההכנה לצה"ל

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי עצרה צעיר בן 23, תושב המושב חוסן, שסחר מביתו סמים מסוכנים לחבריו מבית הספר ומהקורס הכנה לצה"ל. בית המשפט נעתר לבקשת המעצר וכתב האישום שהגישה כנגדו חטיבת התביעות של המשטרה.

במסגרת פעילות יזומה של המשטרה למנוע הפצה של סמים מסוכנים, עלה חשד כי הצעיר מגדל סמים בביתו. בעקבות החשד בוצע לפני למעלה מחודש חיפוש בביתו במושב. במהלך החיפוש אותר בחדרו של הנאשם, אוהל שחור ובתוכו שתיל של קנאביס, מאוורר ותאורה. הנאשם עוכב לתחנת המשטרה לחקירה ובשל התפתחויות שעלו בה שהנאשם גם סוחר סמים המשיכו החוקרים את החקירה הסמויה.

במהלך החקירה עלה, כי הנאשם סוחר בסמים מסוג "קנאביס" מביתו במושב באמצעות הטלפון הנייד שלו ובאמצעות הודעות וואטסאפ. "לקוחותיו" שהכירו אותו בבית הספר ובקורס הכנה לצה"ל, היו מגיעים לביתו על מנת לבצע את הרכישה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

החקירה העלתה, כי הנאשם סחר עם תשעה "לקוחות" במספר הזדמנויות שונות, כאשר לרוב הם היו מעבירים לו את התשלום באמצעות יישומון "ביט".

עם מעבר החקירה מסמויה לגלויה נעצר הנאשם לפני כעשרה ימים בביתו, כאשר בסמוך למיטתו נמצאו סמים לצריכה עצמית. הנאשם הובא לחקירה, נחקר ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד להגשת כתב האישום כנגדו.

צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל אשר הגישה כנגד הנאשם בבית משפט השלום בעכו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של סחר בסם מסוכן, קשירת קשר לביצוע פשע והחזקת סמים לצריכה עצמית. לאחר דיון בבקשת המעצר הורה בית המשפט על מעצרו עד להחלטה אחרת.

מהמשטרה נמסר: "בימים אלה בהם מוסדות החינוך סגורים וקיים חשש שסמים מסוכנים ימצאו את דרכם לבני נוער, משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים, תוך שימוש באמצעים מגוונים לסיכול ייצור והפצת סמים מסוכנים, אשר עשויים להוות עבור בני הנוער מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים מסוכנים התמכרות ואף חבירה לגורמים עבריינים".

תגובה אחת

Back to top button