צרכנות

מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות ברמת הגולן ובגליל

מחפשים אחר מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות באזור הצפון? אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על הכי מומלצים והכי מובילים ב-2020. התייעצנו עם מגזין הבוטיק הנקרא חשיפה לגולן, שאלנו אותו על מתחמי צימרים וסוויטות מובילים. זה מה שהיה לצוות המגזין להגיד בנושא:

אין צורך להמשיך לחפש אחר הנופש האידיאלי שלכם, מצאתם אותו ביישוב חד נס, אפשר גם באזור הגליל המערבי. בימינו אפשר להנות ממתחמי סוויטות יוקרתיות מסוגים שונים, כולל גם צימרים וסוויטות, מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות ועוד. אם תרצו, יש גם מלונות בוטיק עם בריכה מחוממת וקטיף פירות צמוד למלון. יש יותר מדהים וחווייתי מזה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חופשה פסטוראלית ורגועה בשנת 2020, השנה שבה כולנו מחפשים אחר מלונות בוטיק עם בריכה צמודה וגם עם תו סגול.

כל מה שצריך לדעת על חופשה במלון בוטיק בצפון ב-2020

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות ונוף לכנרת, נוף להרים ונופים פסטוראליים באופן כללי, על זה נדבר כאן. וכשנדבר על זה, אנחנו מזהירים: אתם עומדים לקבל חשק להצפין ולהקליד ב-WAZE "יישוב חד נס". אז, אם ככה, מה חשוב לדעת על מלון בוטיק עם בריכה פרטית ברמת הגולן?

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת, הוא הנושא של האבזור ומתקני הנופש במתחם. בכל מלון בוטיק ברמת הגולן קיים אבזור מסוג אחר הכולל סוגי תפנוקים מגוונים. אתם מוזמנים להכיר למשל מלונות בוטיק עם בריכה פרטית בחד נס, כאשר הבריכות עצמן משקיפות ישירות אל הכנרת. שזה באמת תענוג חושים אמיתי.

מה עוד כדאי לדעת על נופש בצפון ב-2020?

ועוד אנחנו רוצים שתכירו, גם מתחמי צימרים בחד נס שנמצאים בלב ליבם של מטעי פירות. יצא לכם לחשוב על אטרקציות בצפון כמו קטיף פירות ברמת הגולן? אם עדיין לא יצא לכם לחוות יום כזה של הסתובבויות בין עצי פירות, מצפה לכם יום מהאגדות.

באזור רמת הגולן ישנם גם מלונות בוטיק עם ג'קוזי פרטי מול הכנרת, וסמכו עלינו שהבעבוע של הג'קוזי לא יפסיק במשך כל הסופ"ש. זה בדיוק הלוקיישן המושלם ביותר לחלוץ את הפקק של בקבוק היין אשר רכשתם מבעוד מועד.

אוהבים יין? ברמת הגולן יש יקבי יין מקומיים

אגב, אם אתם בקטע של יינות, מגזין חשיפה לגולן ממליץ לכם לבקר ביקבי יינות מקומיים ברמת הגולן, שם אתם תוכלו גם לערוך סיורי הדרכה נחמדים. על הדרך, אתם טועמים יין ביקב וגם רוכשים לעצמכם איזה בקבוק של יין משובח מרמת הגולן.

עוד בהמלצת מגזין חשיפה לגולן – כדאי יהיה לברר תמיד לגבי אטרקציות מסוגים שונים בצפון. ישנן אטרקציות למשפחות בכנרת ובירדן, אטרקציות שטח עם טיולי ג'יפים ורייזרים, טיולי רכיבה על סוסים ברמת הגולן ועוד.

 

מגזין חשיפה לגולן עונה לנו: מה האטרקציות הכי פופולאריות ב-2020?

התייעצנו עם הצוות של מגזין חשיפה לגולן ושאלנו אותו – מה הן האטרקציות הכי פופולאריות ב-2020? לפי צוות המגזין, טיולי שטח עם ג'יפים ורייזרים ברמת הגולן נהפכו עם השנים לסנסציה אמיתית. מדובר בטיולי שטח מהסוגים היפים ביותר, שכוללים אפילו כניסה עם הכלים לתוך שטחים עם מעיינות ונחלים, מפלי מים ועוד.

אין ספק, זו אחת החוויות הכי מומלצות ב-2020 עבור מי שמחפש מלונות בוטיק עם בריכה פרטית בצפון. אל הנופש המושלם שלכם במלון הבוטיק, תמיד יהיה כדאי לצרף גם איזו אטרקציה מהסרטים, כמו זו של טיולי שטח עם ג'יפים ורייזרים.

פנו להתייעצות עם צוות חשיפה לגולן

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת מתחם הנופש המושלם בשבילכם, אנחנו ממליצים לפנות לצוות מגזין חשיפה לגולן. המגזין הינו מגזין בוטיק אשר מכיר כל מתחם נופש לפרטי פרטים. כל שאלה שיש לכם – אתם יכולים להפנות למגזין חשיפה לגולן ולקבל תשובה בהקדם. ניתן להתייעץ עם המגזין לגבי מלונות בוטיק מול הכנרת, לגבי אטרקציות, לגבי מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן ועוד.

כל עוד אתם רוצים להפוך את סוף השבוע שלכם לסופ"ש מהסרטים הכי רומנטיים, תוכלו לעשות זאת. והמלצה שלנו? תעשו את זה ביישוב חד נס, שם תמצאו מלונות בוטיק עם בריכה פרטית מול הכנרת, מול נופי הרי הכנרת ועוד. תהנו!

Back to top button