חדשות הארץ

נוסע שכח בתחנת הרכבת ארנק ובו אלפי דולרים – צוות התחנה השיב לו את האבידה

צוותי רכבת ישראל מורגלים באיתור אבידות של נוסעים והשבתם לבעליהן, אך גם ותיקי תחנת ת"א ההגנה לא ישכחו את מה שאירע אתמול (ראשון).

צילום: רכבת ישראל

במהלך משמרת בוקר שגרתית, גילה צוות האבטחה בראשות ראש משמרת האבטחה אייטגב אנדעלמאו, כי נוסע אשר מיהר לרכבת שכח בתחנה תיק ובו ארנק.

צוות האבטחה מיהר למנהלי המשמרת בתחנה, עוז יחזקאל ומתן חג'ג, שוידאו כי לא מדובר על חפץ חשוד, ולאחר מכן פתחו את הארנק ושם גילו לתדהמתם סכום של כ-2,000 דולר, לצד כרטיסי אשראי, מסמכים חשובים ותעודות מזהות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מנהל המשמרת עוז יחזקאל(מימין) ומנהל המשמרת מתן חג'ג' (משמאל). צילום: רכבת ישראל

לאחר מספר דקות שבהן ניסה צוות התחנה לאתר את בעל האבידה באמצעות סריקות וכריזה שנשמעה ברחבי התחנה, הבינו מנהלי המשמרת כי הנוסע כבר עלה על הרכבת ליעדו, והתקשרו למשטרה, אשר לאחר בדיקה קצרה קישרה את עובדי הרכבת לטלפון של הנוסע.

הנוסע, ליאוניד, כבר היה בדרכו למקום מגוריו בחיפה, וגילה שאיבד את הכסף והארנק הודות לשיחת הטלפון מעובדי הרכבת. ליאוניד ירד במהירות מהרכבת בתחנת ת"א האוניברסיטה, בה עלה על רכבת חזרה לתחנת ת"א ההגנה, שם חיכה לו צוות התחנה עם האבידה.

מימין: מנהל המשמרת עוז יחזקאל, הנוסע ליאוניד, מנהל המשמרת מתן חג'ג'. צילום: רכבת ישראל

"אין סיפוק גדול יותר מלדעת שהצלחנו להציל את כספו של הנוסע, במיוחד בתקופה כזו רגישה מבחינה כלכלית", מספרים עוז יחזקאל ומתן חג'ג', מנהלי המשמרת בתחנת ת"א ההגנה אשר איתרו את הנוסע והשיבו לו את כספו, "אנו קוראים לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לפנות מיד לצוותי הרכבת ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידה לבעליה."

"נבהלתי מאוד כאשר עניתי לטלפון והתברר לי שהכסף והמסמכים שלי לא ברשותי", מספר הנוסע ליאוניד, "אני רוצה להודות לעובדי הרכבת על ההירתמות המהירה והמקצועיות."

Back to top button