חדשות הארץ

מ"מ נציב בתי הסוהר: הצורך באחריות אישית יוביל אותנו לעיצוב עתיד ילדינו

טקסים לציון יום הזיכרון ליצחק רבין ז"ל התקיימו היום (חמישי) בכל מתקני הכליאה ויחידות שירות בתי הסוהר.

צילום: דוברות שב"ס

מ"מ נציב בתי הסוהר, גונדר אשר וקנין, אמר בציון יום הרצח, מתוך ׳פקודת יום׳ שהופצה לכלל משרתי הארגון: ״מדברי ראש הממשלה יצחק רבין ז״ל: ׳ביטחון איננו רק הטנק, המטוס וספינת הטילים. ביטחון הוא גם, ואולי אף קודם כל – האדם, האזרח הישראלי. ביטחון הוא גם החינוך של האדם, הוא הבית שלו. הוא הרחוב והשכונה שלו, הוא החברה שבתוכה צמח. וביטחון הוא גם התקווה של האדם.'"

צילום: דוברות שב"ס

מ"מ נציב בתי הסוהר הוסיף: "בעבורנו, סוהרי וסוהרות שירות בתי הסוהר, זו היא משימתנו מתוך אחריות לביטחון, אמונה בכבוד האדם ובתקווה וביכולתו לבחור להיות טוב יותר. יום הזיכרון ליצחק רבין זכרו לברכה הוא יום של התבוננות פנימה אל נבכי יסודות וערכי החברה. עלינו להביט באומץ על השינויים שחלו ועל השינויים שעלינו עוד לעשות. היו אמיצים ועשו זאת כאדם, כלובש מדים וכמפקד – הצורך באחריות אישית לעתיד החברה הוא זה שיוביל אותנו לעיצוב עתידנו ועתיד ילדינו.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות שב"ס

משב"ס נמסר: "מאז ליל ה-4 בנובמבר 1995, חלה עלינו החובה לעצור בכל שנה את שגרת היומיום ולהקדיש ולהעמיק מחשבה במשמעות הצו הערכי. כלל יחידות שב"ס יציינו השנה חצי יובל לרצח שהתרחש בשל מחלוקות וקיטוב, היווה שבר גדול וחייב את כולנו לבחון מחדש את סל הערכים והתרבות של החברה הישראלית. במהלך השבוע יעסקו הסוהרים בכל יחידות הארגון בהטמעת ערך הסבלנות, בשיח ערכי בנושא גבולות חופש הביטוי ובחיזוק תחושת השייכות לארגון, למדינת ישראל ולערכי הדמוקרטיה."

צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס

Back to top button