משפטי/פלילי

כתב אישום יוגש נגד שני החשודים בחטיפת נשק מחייל בשער אפרים

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי סיימה את חקירת ניסיון חטיפת הנשק מחייל בטרמפיאדה בשער אפרים. בימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום ובקשת מעצר נגד קטין ובגיר מטייבה החשודים בניסיון חטיפת הנשק.

ב- 26 באוקטובר בשעת בוקר התקבל במשטרה דיווח על ניסיון חטיפת נשק מחייל בטרמפיאדה סמוך לשער אפרים. שוטרים הגיעו במהירות למקום והבחינו בחייל ובאזרח כשהם מעכבים שני חשודים.

מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי שני החשודים, בגיר וקטין, ריססו את החייל בגז פלפל וניסו לחטוף את נשקו בשעה שעמד בתחנת האוטובוס. החייל נאבק בהם ואזרח שהיה בקרבת מקום, נחלץ לעזרתו של החייל, נאבק בחשודים ועיכב אותם במקום עד להגעת כוחות משטרה. שני החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירה של בלשי המשטרה התברר כי הרקע לאירוע ניסיון חטיפת הנשק היה אירוע ירי יומיים קודם לכן בטייבה בו נכחו החשודים, במהלכו נורה מכר שלהם ברגלו ופונה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים מאיר כשמצבו הוגדר קל. למחרת, החשודים ביקרו את הקורבן בבית החולים והחליטו כי עליהם להתחמש וקבעו ביניהם כי ייצאו למחרת לגנוב נשק.

בבוקר האירוע, הבגיר אסף את הקטין לביתו שבטייבה, שם החשודים החליפו לוחיות זיהוי לאופנוע שהיה ברשות החשוד הבגיר, השניים לבשו בגדים שחורים וכפפות ויצאו לדרכם. בדרך מטייבה לקלנסווה, החשודים הבחינו בחייל עומד בטרמפיאדה סמוך לשער אפרים ועצרו ליד החייל. החשודים ירדו במהירות מהאופנוע, אחד התיז גז פלפל לעבר החייל והשני היכה בו במכות. החייל נאבק בהם על אף שרוסס זמן קצר קודם לכן בגז פלפל. בחלוף זמן קצר, הצליח אחד החשודים לחטוף ממנו את הנשק אך אזרח שהיה במקום והבחין במתרחש, לקח בכוח את הנשק מהחשוד והורה לחשודים לשכב על הרצפה, כשהוא מכוון אליהם את נשקו של החייל.

מעצרם של החשודים, בני 17 ו – 19 מטייבה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. אתמול הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם ומעצרם הוארך בארבעה ימים ועד ל- 4 בנובמבר.

ארכיון. צילום: חדשות מבזק לייב – MivzakLive

Back to top button