משפטי/פלילי

בני משפחה של אישה שחלתה בקורונה התפרעו בביה"ח לאחר שגופתה לא שוחררה

אנדרלמוסיה פרצה הבוקר (שלישי) בבית החולים אסף הרופא בצריפין, כשבני משפחה של אישה שהלכה לעולמה ותהליך שחרור גופתה עוכב דרשו לשחרר את גופתה לאלתר.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות, נראו בני משפחתה של האישה דורשים להיכנס תוך כדי דחיפות וקללות למחלקת טיפול נמרץ לב בבית החולים, שם הלכה לעולמה האישה. נסיונות בני המשפחה נבלמו על ידי אנשי הצוות הרפואי והאבטחה של בית החולים.

בני משפחתה של האישה גורסים כי האישה שנפטרה שוחררה לפני כחודש ממחלקת הקורונה לאחר שנמצאה עם תוצאה שלילית, והעיכוב נובע מטענת הצוות הרפואי כי היא למעשה נמצאה חיובית לקורונה. הזעם של בני המשפחה נובע, לטענתם, מכך שבית החולים שחרר את האישה מלכתחילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמרכז הרפואי שמיר נמסר: "המנוחה הייתה חולת קורונה שהייתה מאושפזת ושוחררה לאחר שהשתפר מצבה, חזרה עם החמרה במצבה ואושפזה שוב. במהלך האשפוז בשל מצבה, נלקחה בדיקת קורונה נוספת בה היא נמצאה חיובית. לאחר שנעשו כל המאמצים להילחם על חייה, היא נפטרה ואנו משתתפים בצער המשפחה. בסרטון מתועדת התנהגותם האלימה של חלק מבני המשפחה כלפי צוותים רפואיים שהיא לחלוטין איננה מקובלת. המשפחה טוענת כי הנפטרת מוגדרת כמחלימה מקורונה ולא חולת קורונה, אולם היחידה הארצית לזיהומים קבעה שהיא חולה ולא החלימה מקורונה".

Back to top button