צרכנות

חיבור של הסלון עם המטבח

אורח החיים המודרני מרשה לנו לעשות בעיצוב הבית חיבורים שהם בחירה אסתטית ופונקציונלית באותה מידה, אבל יש בהם השלכות לכאן או לכאן. מטבחים מעוצבים שבהם בוחרים לחבר את הסלון עם המטבח דרך פינת אוכל, הם מטבחים שיש להם כמה כללים שכדאי לזכור ולאמץ. התוצאה תהיה הרבה יותר אסתטית וגם נוחה יותר למשפחה כאשר לוקחים בחשבון את כל המאפיינים של החיבור הזה ומעצבים בהתאם.

אוהבים לארח? התאימו לכך את גודלו של החלל

השיקול הראשון שעלינו לקחת בחשבון הוא גודלו של החלל וחלוקתו לשלוש הפונקציות החשובות: בישול, אכילה, אירוח. אירוח כולל גם את זמן המשפחה בסלון ולכן יש לקחת בחשבון שהחלל חייב להתאים להרגלי הפנאי והאירוח שלכם גם כאשר יש אורחים מבחוץ. כלומר, להתאים בגודל למספר בני המשפחה וגם למי שתתכנו לארח בדרך כלל. בהתאם לכך ייגזר גם גודל השטח שמוקדש לכך לעומת שטח המטבח ופינת האכילה ממש. יכול להיות שפינת האכילה הגדולה תהיה חלק דומיננטי יותר בסלון אם זה מה שחשוב לכם, ולכן כדאי להזמין שולחן מסיבי וגדול יותר שישמש גם אלמנט עיצובי בולט. האווירה בבית כזה שאוהב לארח מסביב לשולח היא מיוחדת ומעידה על האהבה של בעלי הבית לאורחים ולהנאות ולכן גם עיצוב הריהוט נגזר מכך – נוח לישיבה של שעות, אסתטי וארגונומי באותה מידה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלנים מוזמנים לפרגן לעצמם

ריבוי תכניות הבישול בשנים האחרונות מעיד על מספר גדל והולך של בשלנים חובבים שהפכו את הבישול לעיסוק עיקרי. זה כולל בדרך כלל שיטות בישול מיוחדות שדורשות מתקנים ייעודיים כמו גריל וטאבון וזה יכול להתבטא גם באמצעות משטחי עבודה רבים וגדולים יותר. גם שיקולי כשרות מחייבים בנייה של מטבח מתאים וכשיש משפחות גדולות ממילא המטבח הופך לחדר מרכזי וענק שבו עושים הרבה ומבשלים לבני הבית ואורחיהם. קחו בחשבון שיש מטבחים מעוצבים שמתאימים בדיוק לכך מבלי להתפשר על היוקרתיות ועל הדקורטיביות על חשבון הפונקציונליות.

טכנולוגיות מתקדמות מעצבות מטבח מודרני יותר

מטבח כבר לא חייב להיות מיושן וכשהוא פתוח וגלוי לכולם, החיבור בין מכשירי החשמל ועיצוב הסלון למטבח חייב להתבטא גם במראה אחיד ומעודכן יותר. אפשר למצוא טכנולוגיות מתקדמות לא רק במכשירים חשמליים במטבח אלא גם למטרת עיצוב מתוחכם ואנין יותר. אפשר לייצר פתרונות אחסון וארונות יעילים וחכמים יותר, משטחים מחומרים מתקדמים ויפהפיים, גופי תאורה חסכוניים אבל טובים יותר שמפוזרים בכל שטח המטבח בפינות או בארונות עצמם או מעל משטחי העבודה. החומרים שבהם משתמשים הם עמידים יותר גם כשמדובר בשיש מסורתי, למשל. הקרמיקה והמרצפות, העץ עצמו ושאר החומרים כולם מותאמים היום לשימוש המוגבר במטבח גם כדי לתחזק ולנקות אותם בקלות וגם כדי שיחזיקו מעמד שנים רבות מבלי להיפגע מכלי העבודה וצורת השימוש במתקנים, מהחום, הלחות, חומרי הניקוי וחומרי הבישול שבהם משתמשים. כך אפשר להמשיך להציג בפומבי מטבח מסודר ולא מרופט, מתוחזק ולא מוזנח.

מאמר בחסות משרד פרסום STG

Back to top button