פוליטי / מדיני

דני דנון נבחר ליו"ר הליכוד העולמי, ח"כ זוהר: ביזוי כבוד התנועה

הליכוד העולמי קיים היום (ראשון) בחירות לתפקיד יו"ר הארגון, זאת על אף שהוציא בית הדין של הליכוד צו מניעה לבקשתו של ח"כ מיקי זוהר. אחוז ההצבעה עמד על 81%. דני דנון זכה ל-94.2% מקולות הבוחרים ומיקי מכלוף זוהר זכה ל-5.1% מקולות הבוחרים.

יו"ר הליכוד העולמי הנבחר, דני דנון, בתגובה לבחירתו ליו״ר הליכוד העולמי הערב: "אמשיך לשרת בנאמנות ובמסירות את עם ישראל ואת הליכוד בארץ ובתפוצות. לאחר חמש שנות שירות בשליחות מדינת באו״ם כנציגה של מדינת ישראל, אני מודה לחברים מהארץ והעולם על האמון שנתנו בי. אני רואה בתפקיד יו"ר הליכוד העולמי שליחות חשובה ואמשיך לייצג בגאווה את תנועת הליכוד ואת מדינת ישראל בנאמנות ובמסירות."

בתנועת הליכוד העולמי אמרו בתגובה לזכייתו של דנון: "אנו מברכים את יו"ר הליכוד העולמי הנבחר, דני דנון, בברכת הצלחה בתפקידו החדש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר סיעת הליכוד ויו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר הגיב לבחירות שנערכו לראשות הליכוד העולמי ואמר: "צר לנו שיש קומץ בריון שמנסה לחטוף מינוי שהוסכם עליו, בכוח הזרוע, ובניגוד גמור להחלטת בית הדין של הליכוד אשר הוציא צו מניעה לקיום ההצבעה. מדובר בחציית קו אדום וביזוי כבוד התנועה ושופטי בית הדין – נמשיך לפעול למען הליכוד ונמשיך לכבד את הכרעת בית הדין של התנועה, ונשמור על כבודה של התנועה".

תגובה אחת

  1. זה ביזיון שבריון של אדם כמו מיקי מכלוף זוהר המאפיוז שמנציח את תרבות השחיתות והאיומים מדבר על ביזיון! זוהי צביעות שאין כמותה!!! אבל אפשר להבין שמי שרוב חייו הם בריונות רואה רק בריונות באחר. אין מילים לתאר את התת-אנושות הזאת! מצד שני כל הכבוד לדני דנון ששירת את המדינה בצורה מופתית באו"ם, וממשיך לשרת בטוהר מידות!

Back to top button