כלכלה

עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O, פורש מתפקידו

מנכ"ל קבוצת H&O, עמיר משה, הודיע היום (יום שני) להנהלת הקבוצה על החלטתו לפרוש לאחר כהונה של 8 שנים בתפקיד. עמיר משה יסיים את תפקידו בסוף השנה וטרם נקבע מי מחליפו.

בתקופת כהונתו של עמיר משה הקבוצה החדירה לישראל שלושה מותגי אופנה בינלאומיים: ריזרבד, אושקוש וסקיפ-הופ. כמו כן פיתח עמיר את המותג קרטרס שצמח ל 70 סניפים בישראל. בנוסף, במהלך כהונתו הוקמו 3 אתרי סחר למותגים קרטרס, אץ אנד או וריזרבד, לצד שיפור ביצועי החברה והפעילות הלוגיסטית.

עמיר משה החל את דרכו ב1995 כסמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת גולף, ולאחר מכן שימש בשנים 2003 עד 2007 כמשנה למנכ"ל במשביר לצרכן, תחת רמי שביט בעלי החברה. לאחר מכן 7 שנים מנכ"ל חברת גרפיטי מקבוצת נייר חדרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עמיר משה מסר היום: "אני מודה באופן אישי לבעלי הקבוצה, ליו"ר ולעובדי החברה. O&H היא חברה מעולה עם אנשים מקצועיים. אני בוחר בנקודה זו לפנות לדרך חדשה ומאחל לחברה המשך הצלחה. אני בטוח שהמנכל החדש יביא את הקבוצה לשיאים חדשים".

קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה כ- 70 חנויות בישראל של רשתות H&O קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh וריזרבד, הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר'). H&O מציעה חווית קנייה במחירים אטרקטיביים מכל עולמות התוכן למשפחה תחת קורת גג אחת: אופנת גברים, אופנת נשים, אופנת ילדים ותינוקות, הלבשה תחתונה, אביזרי אופנה ותכשיטים, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל לבית ומתנות וקוסמטיקה.

צילום: אלעד גוטמן

Back to top button