חדשות הארץ

שר הבריאות: אנחנו רוצים לפתוח את המשק, זה תלוי במשמעת של כולנו

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר היום (שני) עם ראש הממשלה נתניהו ועם שרת התחבורה מירי רגב במעבדת הקורונה החדשה בנתב"ג, ואמר: "אני מודה לחברת אומגה ובית החולים רמב"ם שתוך חודש הקימו כאן מעבדת בדיקות. המשימה שלנו היתה שמערך הבדיקות כאן לא יפגע במערך הבדיקות הלאומי לגילוי התחלואה. הם התארגנו באופן כזה שלא גורע ממערך הבדיקות בישראל. השאיפה שלנו היא להגיע למצב שהדוגמים כאן לא יספיקו לעשות את העבודה."

שר הבריאות הוסיף: "איך עושים? מפסיקים להיות פראיירים. לא ניתן לאלה שעוברים על ההנחיות לקבוע לנו שהתחלואה תחזור. אנחנו נוהגים בזהירות ויוצאים מהסגר בהדרגה. לצערי רואים הפרות למיניהן, במגזרים שונים, כמו פתיחות ללא אישור והתקהלויות אסורות. בואו ננהג בצורה רצינית על מנת שנגיע לשדה תעופה מלא, קניונים פתוחים, תרבות, ספורט, חנויות. אפשר לעשות את כל זה רק יחד."

שר הבריאות התייחס לעזיבתו של פרופ' גרוטו: "אני מודה לאנשי משרד הבריאות שפעלו כדי שהמעבדה תוכל לעבוד מהר. ומודה במיוחד לאדם שטרח לא מעט, פרופ' גרוטו שציער אותי אתמול עם הודעתו על סיום תפקידו. זאת ההזדמנות לומר תודה רבה על כל מה שעשה למען הבריאות של כולנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שר הבריאות בסיור משותף עם ראש הממשלה ושרת התחבורה. צילום: ללא קרדיט

Back to top button