צרכנות

הובלות קטנות או הובלות גדולות – איך יודעים מה אנחנו צריכים?

כשאנחנו מגיעים לשלב המרגש של חיפוש דירה ומהר רצים לכתוב בשורת החיפוש בגוגל – הובלות אשקלון או הובלות אשדוד, חשוב שנבין בכלל איזו סוג הובלה אנחנו צריכים.

בשנים האחרונות פתרונות ההובלות הקטנות נכנסו כשחקן חדש וחזק בעולם ההובלות, יחד עם שירותי ההובלות הגדולות, שהם למעשה הובלות הדירה הקלאסיות שאנו מכירים, וכעת החיים שלנו הופכים להרבה פחות מורכבים, יותר מדויקים והרבה יותר נוחים.

מתי צריך הובלה גדולה ומתי צריך הובלה קטנה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרבה מאד אנשים שמחפשים הובלות באשקלון חושבים שכל מוביל שהם יגיעו אליו יתאים לסוג ההובלה שהם צריכים. מה שהם לא תמיד מבינים, הוא שלפני שמחפשים מוביל, חשוב להבין מה אתם צריכים להוביל.

אם אתם עוברים דירה וצריכים להוביל את כל תכולת הדירה הישנה לדירה החדשה, אתם צריכים הובלה רגילה, הובלת דירות, זאת שכולנו מכירים.

במידה ואתם צריכים להוביל מספר פריטים בודדים בלבד ולא תכולת דירה שלמה, למשל: מקרר, מדיח, טלוויזיה, מזרן, מיטה, שולחן אוכל גדול, מזנון וכו', אז סוג ההובלה שיותר יתאים לכם יהיה הובלה קטנה.

מי האנשים שצריכים לרוב הובלות קטנות? 

ברוב המקרים, קהל היעד של ההובלות הקטנות יהיו חבר'ה צעירים, רווקים ורווקות, לרוב ללא ילדים, שמחפשים הובלות באשקלון והסביבה עבור פריטים בודדים בלבד.

הסיבה לכך היא שלרוב לרווקים אין יותר מידי חדרים רווי ציוד ולכן יכולים למצוא את הדרכים להסתדר בעצמם וצריכים רק פתרונות נקודתיים להעביר את החפצים שבעייתי מאד להעביר לבד.

אז נכון שרוב האנשים שייעזרו בשירותי הובלות קטנות יהיו צעירים, אבל לא תמיד, ישנו קהל יעד נוסף, שהוא יכול להיות למעשה כל אדם או משפחה שצריכה שיעבירו חפץ מסוים שקשה להעביר אותו עצמאית ממקום אחד למקום אחר. סיטואציה לדוגמה – אדם שרוצה להעביר מהבית שלו לבית אחר או למשרד חפץ גדול במיוחד, כמו פסנתר למשל ולא יכול לעשות זאת לבד.

מה משפיע על בחירת חברת ההובלות שלנו? 

  • כמות התכולה שאנו צריכים להעביר – ככל שיש לכם יותר תכולה, כך סביר יותר להניח שיעלה הצורך ברכבי הובלה גדולים יותר ובכמות של יותר מובילים, מה שמעלה את הסבירות לצורך בחברת הובלות רגילה.  במקרים בהם אתם מבינים שהכמות היא קטנה מאד – סביר להניח שתצטרכו חברת הובלות קטנה.
  • תכנון מקדים – אם אינכם יודעים איזו סוג הובלה אתם צריכים, אנחנו ממליצים לכם בחום להיערך מראש, לכתוב לעצמכם את כל החפצים אותם אתם רוצים להעביר ולהתייעץ עם מובילים באשקלון אליהם תגיעו באמצעות המלצות או חיפוש באינטרנט, הם אלו שיגידו לכם כמעט בוודאות מה השירות המדויק לכם.
  • מורכבות ההובלה – לעיתים כשמדובר בחפצים או רהיטים מסוימים שהינם בגודל לא סטנדרטי או שהם עשויים מחומרים רגישים ושבירים במיוחד, ייתכן ותצטרכו לעבוד עם חברת הובלות רגילה ולא עם קטנה, מאחר וייתכן ולא יהיה לה הציוד הראוי להעביר אותה בבטחה.
  • מחיר – כמו בכל תחום בחיים, אנחנו הישראלים לא אוהבים להיות פראיירים ואנחנו אוהבים תמיד לעשות השוואות מחיר, מה שגם לגמרי הגיוני ונכון. בסופו של יום אנחנו צריכים להבין מה אנחנו צריכים להוביל, לאן אנחנו צריכים להוביל אותו ומה אנחנו מוכנים לשלם.

ברור לכולנו שיהיו חברות עם יתרונות כאלה ואחרים, אך בסופו של דבר זה צריך להתאים ליכולות שלנו ולרצונות שלנו, ולכן, קחו בחשבון שלפעמים ייתכן ועל הנייר תצטרכו הובלה קטנה, אבל בפועל ישתלם לכם יותר לקחת הובלה רגילה, ולכן שווה להיות גמישים.

המון בהצלחה במעבר!

 

Back to top button