משפטי/פלילי

2 תושבי הצפון נאשמים בסדרת מעשי שוד אלימים בתחנות דלק

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום יחד עם בקשת מעצר עד תום ההליכים נגד שני נאשמים, תושבי בית ג'ן ודלית אל כרמל, בגין סדרת מעשי שוד בתחנות דלק וחנויות נוחות בצפון. כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד לפי חלקו, ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה, שינוי זהות של חלק של רכב, הפרת הוראה חוקית ועוד.

על פי עובדות כתב האישום, שדד הנאשם, ענאן זידאן בן 30 מבית ג'ין, בתחילת אוקטובר, 5 חנויות נוחות ותחנות דלק בעפולה, כרמיאל, עתלית, נשר ואעבלין, תוך הפעלת אלימות נגד עובדי החנויות ופציעתם, זאת עת היה אמור לשהות במעצר בית בבית אמו. היקף הרכוש שנשדד נאמד באלפי שקלים.

ב- 7 באוקטובר, החליט הנאשם יחד עם שותפו, שאדי נג'ם בן 24 מדאלית אלכרמל, לבצע שוד בתחנת הדלק "פז עין כרמל" בעתלית. הנאשמים הגיעו לתחנת דלק וכשהם לבושים במעיל, חובשים כובע שחור ועוטים על פניהם מסכה, נכנסו אל החנות, איימו על העובד ונטלו בצוותא חדא את הכסף שבקופה בסך של כ- 2967 ש"ח. לאחר מכן, החלו הנאשמים לאסוף סחורה מהחנות, כגון אוזניות, מסכות, מכונות תספורת, חטיפים וקופסאות רבות של סיגריות מסוגים שונים, הכל בשווי מוערך של כ- 36,560 ש"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button