פוליטי / מדיני

ח"כ בנט: ההנהגה היום פשוט מתיזה רעל

חבר הכנסת נפתלי בנט, נאם היום (שני) במליאת הכנסת ומתח ביקורת חריפה על האופן בו הממשלה גורמת לשסע עמוק בעם ועל הניהול של המשבר הנוכחי: "איך יכול להיות שזו הפעם הראשונה בתולדות מדינת ישראל שאנחנו באירוע חירום לאומי והעם לא מאוחד? בהקמת המדינה ימין ושמאל התאחדו כדי להלחם בבריטים ולהקים את המדינה. בששת הימים, מנחם בגין מהימין נכנס לממשלה כי הוא הבין שאנחנו צריכים ביחד לפעול נגד איום קיומי."

"המודל הנוכחי, שאומר אתם עוכרי ישראל ואתם שמאלנים, אתם מתהפכים ורעים ורעים ורעים ולהשניא ובצורה מתוחכמת לגרום לחרדים לריב עם החילונים ויום אחר הערבים אשמים ושכולם ישנאו את כולם, אז ככה אי אפשר לנצח את המערכה. ההנהגה היום פשוט מתיזה רעל", אמר בנט.

בנט הבהיר כי למרות המחלוקות "בני גנץ הוא לא בוגד, הוא היה רמטכ"ל, הוא אוהב ישראל לא פחות ממני וכל השמאל הציוני אוהב את מדינת ישראל בסנטימטר פחות ממני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בהנהגה שלנו כולם ירגישו חלק", הבהיר בנט, "כולם גם איש שמאל ירגיש חלק כי יהיה דיאלוג כי נדבר ונכבד. אף אחד, לא ערבי ולא יהודי ולא חרדי, אף אחד לא ירגיש שהוא לא שווה. זה לא קשה, אני באמת מרגיש ככה. תמיד הייתי ככה עם כולם. יהיה מודל חדש של ימין, שמקדם דברים בכבוד ובלי לכנות חצי מהעם "עוכרי ישראל", ליישם דברים בכבוד. נביא מודל של אחדות ונשקם את ישראל."

Back to top button