חדשות הארץ

עמותות שניר ו'עיגול לטובה' פתחו בשת"פ לטובת סיוע למשפחות נפגעות קורונה

עמותת שניר, למתן הזדמנות שווה, שנוסדה ע"י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת עיגול לטובה.

במסגרת שיתוף הפעולה על כל קנייה בכרטיסי אשראי, סכום הקנייה יתעגל כלפי מעלה באגורות, כאשר סכום העיגול ייתרם לעמותה. לדוגמה, בקנייה בסופר ב 29.90 ש"ח, 10 אגורות ייתרמו לעמותה, כך שלצרכן זה עולה שקלים בודדים, אבל זה עולם ומלואו בשביל מבקש הסיוע.

הכסף מתרומה זו יועבר לנזקקים שפונים לעמותה ולאחר בחינת מצבם ואימות המקרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמש (שני) נערך טקס חגיגי, מצומצם, להשקת שיתוף הפעולה במסגרתו פתחה עינת אשורי את הדברים ואמרה לשלומי צדיקי – מנכ"ל עמותת עיגול לטובה: "הקורונה תקופה מאתגרת המשבשת את שגרת חייהם של רבים. בתקופה הזאת משפחות רבות בישראל סובלות ממחסור והחלטנו להתאגד יחד עם עמותת עיגול לטובה, על מנת לגייס כספים למען הסובלים בימי הקורונה".

עמותת שניר הוקמה בשנת 2010 ומיום הקמתה, שמה לה למטרה לסייע לשכבות החלשות בישראל במגוון תחומים כמו הזדמנות שווה בחינוך, סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה ותשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. מטרת העמותה היא להיות חדר מיון לכל אותם קשישים, משפחות נזקקות, נזקקים וחיילים בודדים משוחררים. כמו כן, לספק 2 סלי מזון בחודש לכל משפחה שנבדקה על ידנו ומצבה הכלכלי קשה מאד.

ניתן להצטרף ל"עיגול לטובה" ולהתחיל לתרום בכל קנייה דרך הקישור הבא

אתר עמותת שניר

להצטרפות לעמותה

להצטרפות לקבוצת וואצאפ "המלאכים של שניר" בוואצאפ שמספרו 036210423 או בלינק

צילום: אסף לוי

Back to top button