תאונות דרכים

גבר בן 40 נהרג בתאונת דרכים בכביש 90 סמוך לקיבוץ יהל

נהג רכב פרטי כבן 40 נהרג לפני זמן קצר (רביעי) בתאונת דרכים במעורבות משאית ורכב פרטי בכביש 90 בין קיבוץ לוטן לקיבוץ יהל. חובשים ופראמדיקים של מד״א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותו. אישה כבת 35 פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה, עם חבלות בראש ובגפיים התחתונות. נהג המשאית פונה במצב קל.

צילום: דוברות איחוד הצלה

חובשת רפואת חירום במד"א בינה נעים, סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין משאית ורכב פרטי, נהג הרכב היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקות רפואיות מקיפות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נוסעת הרכב שהייתה ליד הנהג נפצעה באורח קשה וסבלה מחבלות בגופה מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי בסיוע כוח רפואה של צה"ל והיא פונתה במסוק מד"א לבית החולים סורוקה. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל במקום."

צילום: דוברות איחוד הצלה

אלדד רוזן, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ומשאית. צוותי כיבוי פועלים לחילוץ גופתו של נהג הרכב. כמו כן הענקנו סיוע לפצועה באורח בינוני ששהתה ברכב ותפונה במסוק לבית החולים. נהג המשאית נפצע קל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות איחוד הצלה

כביש 90 נחסם לתנועה מצומת קטורה לצומת מנוחה בשני הכיוונים. שוטרים נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. נהגים מתבקשים לפנות לדרכים חלופיות, דרך כביש 12.

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

Back to top button