צרכנות

חבילות טריפל – איזה טריפל הכי משתלם בישראל?

כבר מזה מספר שנים שהצרכן הישראלי יודע שתכני טלוויזיה מכילים קצת יותר מכמה ערוצי חדשות וכמה סדרות ישראליות. כיום יש אינספור ערוצים, תוכניות טלוויזיה, סדרות, סרטים, ומגוון רחב של תכנים שמשודרים בכול העולם! אנו בישראל יכולים להנות מתוכן טוב, במחיר נוח.

אם בעבר חיבור לטלוויזיה בלוויין ושירותי אינטרנט היו מגיעים לעלויות של כמה אלפי שקלים בשנה, הרי שכיום אפשר לבחור חבילות טריפל המספקות חיבור וגלישה באינטרנט וצפייה בערוצי לווין של חברה המספקת אלפי תכנים מותאמים אישית. יש חבילות הכוללות חיבור לממירים ואפילו הטבות ומתנות למצטרפים חדשים. כך אפשר להנות מצפייה בטלוויזיה איכותית וגלישה מהירה במחיר משתלם, החל מ29 שקלים בחודש עד 200 שקלים בחודש, בדרך כלל.

אבל איזה חבילות טריפל אפשר לבחור? הנה מספר דוגמאות:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבילות טריפל של פרטנר TV

חברת פרטנר מציעה ללקוחות היצע רחב של ערוצי טלוויזיה. החברה מציעה צפייה בערוצים מוכרים כמו 'כאן', רשת 12 וקשת13 ובמגוון ערוצים שונים מכול העולם, החל מערוצי מדע וטבע, עד ערוצי ספורט, תרבות ובידור, ערוצי ילדים, תכוניות ראליטי, ושאר ערוצים איכותיים בהם מגוון רחב של סדרות וסרטים. בין היתר אפשר להנות מחבילות שכוללות חיבור לנטפליקס. נטפליקס היא ספקית תוכן איכותית המספקת בכול יום עשרות סדרות וסרטים מקוריים. חבילה ממוצעת של פרטנר תעלה 159 שקלים לחודש או למשל חבילת קצת יותר יקרות אבל שכוללות טריפל+ נטפליקס+ הטבה ב189 שקלים.

טריפל 100 מגה של סלקום TV

חבילות טריפל של סלקום TV מכילות צפייה במגוון רחב של ערוצי טלוויזיה וגלישה 100 מגה. חבילות כאלה כוללות ערוצי סדרות, סרטים, ערוצי מדע, היסטוריה, ילדים וכולי ולעיתים גם שילוב של סלקום TV ונטפליקס. חבילות טריפל כוללות גם ממיר ועלות אטרקטיבית של 159 שקלים בממוצע. מי שירצה יוכל לבחור חבילה משפחתית של כול הערוצים + 3 ממירים בחינם, אינטרנט 100 מגה והכול ב189 שקלים בלבד.

חברת HOT מציעה ללקוחות שלה חבילות כמו extra טריפל

חבילות של הוט כוללות צפיה בערוצים מובילים עם סדרות איכות וסרטים חדשים וכמובן את כול ערוצי החדשות + הטבה למצטרפים חדשים: ממיר מיני, תשתית של 100 מגה והכול ב179 שקלים.

כיצד מוצאים חבילות טריפל משתלמות?

כדי למצוא את חבילת הטריפל המתאימה ביותר עבורכם, חשוב לבחון את התכנים שכל חברה המספקת טלוויזיה בלוויין מציעה. יש את מי שיבחר בחבילה שכוללת תכנים של נטפליקס המשדרת המון סדרות וסרטים איכותיים לאנשים מבוגרים, ויש את מי שירצה חבילה שיש בה יותר תכנים ילדים. חשוב להתאים את החבילה לצרכים שלכם ולבדוק שמהירות הגלישה מתאימה לכם – גם במובן של צפייה בטלוויזיה וגם במובן של גלישה ברשת. הכנסו לאתרים בהם אפשר לבצע השוואת מחירים בין חבילות טלוויזיה, תוכן וגלישה ובחרו את החברה שמציעה מחיר טוב, אבל גם מוצר משתלם.

קבלו המלצות על חבילות טריפל משתלמות והמלצות על חברה טובה המספקת תכנים שמעניינים אתכם.

באמצעות אתרים להשוואת מחירים אפשר לבחון בקלות את כל החבילות שמציעות ספקיות התוכן לפי שעה, ולאחר מכן לעבור בכול זמן ללא צורך ביצירת קשר עם החברה הקודמת – בין חבילה אחת לאחרת.

בעזרת אתר משתלם לי השוואת חבילות תקשורת תוכלו כבר עכשיו לחסוך מאות שקלים בשנה ולצפות בתכנים איכותיים טובים ומעניינים בהתאמה אישית לטעם ולצרכים שלכם. כדי למצוא את החבילה המתאימה ביותר עבורםכ,

Back to top button