חדשות הארץ

ילד בעל צרכים מיוחדים ננעל בשגגה בתוך רכב בגני תקווה וחולץ בשלום

במוקד ידידים התקבלה אתמול (רביעי) קריאה לסיוע לצורך החלפת גלגל ברכב ברחוב התבור בגני תקווה.

נתנאל צונץ, כונן סניף גני תקווה, לקח את הקריאה והחל בנסיעה לכתובת. במהלך הנסיעה הוא יצר קשר עם מבקש הסיוע ולתדהמתו התברר לו כי הייתה אי הבנה וכי מדובר על ילד בעל צרכים מיוחדים שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו. הוא המשיך בנסיעה מהירה אך זהירה למקום, והגיע תוך זמן קצר לרכב הנעול.

באמצעות הציוד הייעודי שברשותו ובמקצועיות, ביטל נתנאל את נעילת הרכב, פתח את הדלת והשיב את הילד להוריו הנרגשים כשהוא בריא ושלם, ללא גרימת נזק לרכב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נתנאל מספר: "משכתי את הקריאה הרגילה מאפליקציית המתנדבים, קריאה של סיוע פנצ'ר וכלים להחלפת הגלגל. במהלך הנסיעה צלצלתי לטלפון של הנהג רק כדי לוודא שיש ברשותו גלגל רזרבי. הוא לא הבין את השאלה שלי ואמר שבכלל מדובר על בנו כבן החמש, בעל צרכים מיוחדים, שננעל בטעות ברכב כשהוא מונע. מלבד החשש הטבעי בהיותו סגור לבד ברכב, היה את הפחד שהוא ישחק באחד ממנגנוני הרכב."

עוד אמר נתנאל: "מתברר כי האבא הרים טלפון למתנדב ידידים שהוא מכיר לבקשת עזרה וזה דיווח על כך למוקד. כנראה שבעקבות כך נוצרה אי ההבנה של אופי המקרה. המשכתי במהירות למקום, תוך זמן קצר פתחתי את הרכב הנעול, והילד המתוק שב להוריו. קשה לי לתאר את ההתרגשות. התרגשתי מאוד גם בגלל הסיטואציה המיוחדת הזו, וגם בגלל שזו הפעם הראשונה שלי לחלץ ילד שננעל ברכב".

בנימין הרשטיין, מנהל מוקד ידידים מרכז: "אני שמח שהאירוע הסתיים בשלום וממליץ לאזרחים הזקוקים לסיוע לפנות באופן ישיר למוקד ידידים. המוקדנים שלנו מקצוענים ובעלי הכשרה. הם יודעים לתת מענה יעיל ולהזניק את מתנדבי ידידים לסיוע על הצד הטוב ביותר".

ב'ידידים' מבקשים מההורים שלא להשאיר ילד לבד ברכב, אף לא לרגע אחד, מחשש לנעילה.

צילום: ידידים

Back to top button