משפטי/פלילי

"הכה במנוח באופן אכזרי": תושב ת"א מואשם ברצח קשיש בן 92 מלוד

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט המחוזי מרכז נגד מוחמד תאג', תושב תל אביב בן 35, בגין רצח בנסיבות מחמירות של סימון קרמנוקיאן ז"ל, יליד 1928, בביתו בלוד, כניסה והתפרצות למקום מגורים, שוד בנסיבות מחמירות וניסיון לקשירת קשר לפשע.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירה לייטרסדרוף- שקדי, המנוח, סימון קרמנוקיאן ז"ל, יליד 1928, התגורר בגפו בדירתו בלוד והנאשם עבד אצלו באינסטלציה ושיפוצים. ביולי 2020 בערך, התגלע סכסוך בין הנאשם לבין אחיינו של המנוח, כאשר האחרון טען בפניו כי אינו מסיים את העבודות עליהן קיבל תשלום מבעוד מועד ו"סוחט" כספים מהמנוח בהיותו אדם קשיש. אחיינו של המנוח הציע למנות בורר, אך הקשר עם המשיב נותק.

ב- 8 באוקטובר בשעות הערב, שהה הנאשם ביפו בבית ידידו וניסה לקשור עימו קשר לביצוע פשע- לחבור אליו במטרה להתפרץ לדירת המנוח. בהמשך אותו הערב, הגיעו הנאשם וידידו במונית לבית קרובי משפחה של הידיד בלוד והנאשם ניסה לקשור קשר עם מי הנוכחים לחבור עמו להוציא לפועל את תוכנית ההתפרצות, אך איש מהנוכחים לא נענה להצעתו. הנאשם עזב את המקום. במהלך אותו הלילה, הגיע הנאשם לדירה והתפרץ לתוכה דרך דלת הכניסה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעת שהותו בדירה בה נכח אותה עת המנוח, חיפש הנאשם אחר כספים, רוקן מגירות, הזיז חפצים ורהיטים. בהמשך, התעמת הנאשם עם המנוח כדי שיחשוף בפניו היכן מצויים הכספת וכספים המוחזקים בדירה. הנאשם גער על המנוח שוב ושוב- "איפה הקוד", "תביא את הקוד". זאת, תוך שהוא תוקף אותו ומכה בו בכל חלקי גופו, בעיקר בפלג גופו העליון, בפניו, בראשו ובחזהו, והפעיל לחץ על צווארו של המנוח, על פיו ועל אפו. כתוצאה מהמכות, המנוח דימם, נגרמו לו חבלות רבות ונגרם מותו. הנאשם גנב מהדירה כספים בסכום לא ידוע, הכניסם לשקית ונמלט מהדירה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד לייטרסדורף-שקדי כי "… הראיות הלכאוריות מלמדות כי המשיב תכנן את הפריצה לדירת המנוח וניסה לקשור קשר עם אחרים לביצוע הפשע, וכי הם לא נענו לו. המשיב פרץ לדירת המנוח ורצח אותו על מנת להקל ולאפשר את ביצוע השוד, תוך שהכה במנוח באופן אכזרי ונטול מעצורים… נגד המשיב קמה עילת מעצר…..שחרורו יסכן את שלום הציבור ואת בטחונו….".

אילוסטרציה. צילום: stocksnap

Back to top button