ג'וב נינג'הדרושיםמבזקים

ג'וב נינג'ה – שדרוג תעסוקתי בתקופת הקורונה

ג'וב נינג'ה מסבירים שתקופת הקורונה שלחה רבים לביתם באופן זמני לחל"ת ורבים אחרים פוטרו. במקומות עבודה רבים ניתנה לעובדים ומנהלים האפשרות לשמור על משרותיהם אך בתנאי העסקה פחות טובים ולאחרים התאפשר לשמור על משרתם אך הוספו להם תחומי אחריות ותפקידים נוספים, כחיפוי על מי ששוחררו מתפקידיהם.

עם זאת, במצב שנוצר, ישנם רבים בשוק העבודה שהשכילו לראות את חצי הכוס המלאה, למנף את תקופת החל"ת ולהפוך את הלימון ללימונדה. אז איך עושים זאת? פנינו למנהלת צוות הגיוס של ג'וב נינג'ה, לשמוע ממנה כיצד מנצלים כיום את המצב בשוק התעסוקה לשדרוג תעסוקתי.

פיתוח מקצועי – עובדים רבים נאלצו לקחת על עצמם ביוזמת המעסיק, תפקידים ותחומי אחריות של עובדים אשר נשלחו לחל"ת או פוטרו. בכך, יוצרים בעצם עובדים אלו ערך מוסף עבור עצמם. הם לומדים תפקידים חדשים, לומדים להתמודד עם תחומי אחריות חדשים ובעצם מעשירים את עצמם מקצועית. זוהי אכן הזדמנות נהדרת ללימוד תחומים חדשים, לפיתוח רוחבי במקום העבודה ולהרחבת אופקים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בולטות במקום העבודה – מעבר לפיתוח המקצועי וחשוב לא פחות, קבלת תפקידים ותחומי אחריות נוספים יוצרים עבור העובד בולטות וערך מוסף. יתרונות אלו עשויים להוביל בהמשך לקידום במקום העבודה, לשיפור תנאים ושכר ואף לאפשר למצוא מקום עבודה אחר בו ניתן יהיה ליהנות מתפקיד ותנאים משודרגים.

קרדיט: canva

זמן לחיפוש עבודה – תקופת החל"ת ותכנית הממשלה לתשלום דמי אבטלה עד חודש יוני, מאפשרות למפוטרים לחפש עבודה בלי לחץ, מצב שבשגרה שלפני משבר הקורונה לא התאפשר. מכיוון שמעסיקים רבים ממשיכים בגיוס עובדים גם בתקופת הקורונה, זו הזדמנות פז לנסות ולמצוא את המשרות אותן לא היה באפשרותכם לחפש לפני כן.

מבחר משרות – מכיוון שנוצר במשק מצב בעייתי בו ישנם עובדים אשר מעדיפים להישאר בחל"ת, נוצר ביקוש מסויים אצל מעסיקים לאיוש משרות מסויימות שבעבר לא היו פנויות. חיפוש משרות מדוייק, כפי שמציעים בחברת ג'וב נינג'ה, יכול להעלות תוצאות שעשויות להפתיע אתכן ולחשוף אתכם למשרות בחברות וארגונים שלא חשבתם שיהיו זמינות או שתוכלו להגיש את מועמדותכם אליהן. כעת זו ההזדמנות שלכם לנסות ולהשיג משרות שעד לא מזמן לא היו בהישג ידכם.

בהמשך לכך, פונים עובדים רבים אף למתחרים של הארגונים והחברות מהם פוטרו, לבדוק אם מחפשים עובדים. תופתעו (או לא) לגלות שלא מעט מעסיקים ישמחו לנצל את ההזדמנות לקחת מישהו עם ניסיון מחברות מתחרות, שיכול להיכנס לנעלים של מי שבחרו לעזוב או שלא רצו לחזור לתפקידיהם. גם המעסיקים יכולים לא רק להתמודד עם המשבר אלא גם לנצל אותו. כמובן שבמצב של מעבר לחברות מתחרות יש לשים לב ולבדוק את הסכמי העבודה עם המעסיק הנוכחי ולוודא שפעולה זו לא מהווה עבירה על אחד הסעיפים.

צוות ג'וב נינג'ה מזמין את מחפשי העבודה להמשיך ולהיעזר בשירותינו בחיפוש אחר המשרה המושלמת עבורכם ומאחל הצלחה הן למחפשי העבודה והן למעסיקים.

*נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.
*כל הדעות והעמדות המובעות הן אך ורק של המחברת.
*צוות ג’וב נינג’ה שמח לעזור אבל חשוב לזכור שהאמור אינו מחליף יעוץ משפטי או מקצועי.


Back to top button