פוליטי / מדיני

יו"ר ישראל ביתנו: מודאג מאוד מתחזיות המומחים לגבי חודשי החורף

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן בביקור במרכז הרפואי בני ציון: "אני מודאג מאוד מהתחזיות של המומחים לגבי הצפוי בחודשי החורף. יש להיערך בהתאם ובצורה מסודרת"

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ביקר היום (חמישי) במרכז הרפואי בני ציון, ואמר: "עליכם – הצוותים הרפואיים אני יכול לומר שאני יכול לסמוך. אני רואה חשיבות רבה בחיזוק מערכת הבריאות בכלל ובתקופה זו בפרט".

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, הציג בפניו את ההתמודדות היומיומית והמאתגרת של הצוותים הרפואיים במרכז הרפואי בתקופת הקורונה ואמר: "החזון שלי עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל ביה"ח לפני למעלה משנה הוא לשאוף למצוינות במתן השירותים למטופלים שלנו וכך, אנו נוהגים כמובן גם במתן הטיפול במחלקת קורונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, במהלך המפגש שבו השתתף גם המנהל האדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי ארז שימקו הוצגה פעילות המרכז הרפואי ותנופת הפיתוח הגדולה שבה הוא מצוי כיום.

במהלך ביקורו יו"ר ישראל ביתנו בחפ"ק מחלקת קורונה גם עם מנהלת המחלקה ד"ר אנה סולופוב והאחות הראשית איה אשל, שסיפרו על הקשיים היומיומיים הן של הצוותים הרפואיים במחלקה והן של המטופלים.

את ביקורו במרכז הרפואי, חתם ח"כ ליברמן, בתערוכה הגיבורים של בני ציון המוצגת בבית החולים והמתעדת את פעילותם של הצוותים הרפואיים במחלקת קורונה.

צילום: גדי נס

Back to top button