מבזקיםצבא וביטחון

אזעקות ויירוטים: 3 נפגעי חרדה טופלו בחולון, בבת ים ובאשדוד

אזעקות נשמעו הלילה (ראשון) באזור התעשייה הצפוני של אשדוד ובפלחים בעקבות זיהוי שיגור מרצועת עזה. מוקדם יותר נשמעו הדי פיצוצים באשקלון ונראו מספר יירוטים של מערכת כיפת ברזל מעל שמי העיר. תושבים במרכז הארץ, מחולון, בת ים ומתל אביב דיווחו על הדי פיצוצים ולפחות רקטה אחת יורטה בדרום תל אביב על ידי מערכת כיפת ברזל.

ממגן דוד אדום נמסר כי עד כה לא התקבלו דיווחים על נפגעים אולם שלושה נפגעי חרדה טופלו על ידי מתנדבי איחוד הצלה בערים חולון, בת ים ואשדוד.

יצחק מוגרבי חובש ומתנדב ביחידת חוסן של איחוד הצלה סיפר: "התעוררנו בעקבות שמיעת הפיצוצים בחולון, ביתי בת ה-15 קיבלה התקף חרדה בעקבות הפיצוצים העזים, אני מלווה אותה ותומך בה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעיריית אשדוד נמסר כי נשמעה אזעקה באזור התעשייה הצפוני של העיר אך לא הייתה נפילה. הרקטה חלפה מעל העיר.

גורם בכיר במערכת הביטחון מסר כי הפרטים עדיין בבדיקה אך אם יתברר כי מדובר בירי מכוון צה"ל יגיב בעצמה לאירועים שהתרחשו הלילה.

מדובר צה"ל נמסר: "‏בהמשך לדיווחים זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שיגור אחד אשר לא הפעיל התרעה במרחב העיר אשדוד בהיעדר צורך ושיגור נוסף שבעקבותיו הופעלו התרעות בעיר אשדוד ובמרחב השפלה. ‏לוחמי ההגנה האווירית שיגרו מיירטים לעבר המטרות בהתאם למדיניות."

תיעוד: שניות לאחר הנפילה בחוף פלמחים של הטיל ששוגר למרכז. צילום: מצב בטחוני גלובלי

חלקי מיירט בבת ים. צילום: דוברות איחוד הצלה
חלקי מיירט בבת ים. צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button