משפטי/פלילי

גנן בהפתעה: נער בן 14 נתפס נוהג במחפרון במושב סאפסופה

שוטרים ביצעו במהלך סוף השבוע פעילות אכיפה במושב סאפסופה. במהלך הפעילות הבחינו בילד נוהג במחפרון, וכאשר עצרו את הילד מלהמשיך בנסיעה הופתעו לגלות כי הילד רק בן 14.

צילום: דוברות המשטרה

מהחקירה עלה, כי הילד סייע בעבודות גינון ושינע ציוד שהיה במקום. האב והילד עוכבו לתחנת המשטרה לחקירה וכנגד השניים נרשמו הזמנות לדין בגין עבירות של נהיגה ללא רשיון נהיגה והתרה לאחר לנהוג ברכב בהיותו קטין.

העונש לצד עבירה זו הוא מאסר לתקופה של חמש שנים ולפסילת רשיון נהיגה לתקופה שלא תפחת מ-3 שנים. המחפרון הושבת לתקופה של 30 ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעילות נוספת שהתקיימה אמש (שבת) סמוך לכניסה לעיר טבריה נצפה נהג מבצע עקיפה מסוכנת בדרך לא פנויה תוך סיכון הנהג הבא ממולו. הנהג, בן 38, נעצר ובזמן בדיקת פרטיו עלה ריח חריף מפיו של הנהג.

בנוסף התגלה כי שמלבד העובדה שנהג ללא רשיון נהיגה, הרי שנהג גם בהיותו שיכור בריכוז העולה פי 7 מהריכוז הקבוע בחוק- 359 מיקרוגרם. הנהג עוכב לתחנת המשטרה לחקירה ורכבו הושבת לתקופה של 30 ימים.

צילום: דוברות המשטרה

במסגרת אכיפת המשטרה באזור רמות נפתלי, הכנרת ורמת הגולן בעבירות הבריונות בכביש, נרשמו במהלך סוף השבוע 210 דו"חות תנועה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת לשינוי תרבות הנהיגה במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך ובמטרה להרתיע את אותם נהגים עבריינים מלבצע עבירות ולהביאם לדין."

Back to top button