מבזקים

ח"כ מלינובסקי: צריך לחיות עם הקורונה ולאכוף את החתונות והאירועים

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) מתחה לפני זמן קצר (ראשון) ביקורת על התנהלות הממשלה: "כרוניקה של גניבת דעת! שהתחיל משבר הקורונה אמרו לנו שמה שיציל אותנו זה מכונות ההנשמה, אחר כך התברר שאין לנו מספיק צוותים כדי להפעיל את אותן מכונות הנשמה ואז אמרו לנו שצריך להסתכל אל אחוז החיוביים לקורונה, לאחר מכן אמרו לנו שהאומדן הוא לפי מספר החולים הקשים והמונשמים. היום מדברים איתנו שה-R, מקדם ההדבקה הוא הנתון הקריטי לאמוד בו את מצבנו. תפסיקו לבלבל ולהטעות את הציבור! הממשלה פשוט מתעללת בבני אדם."

עוד הוסיפה חברת הכנסת ואמרה כי "ביבי מתעקש על עוצר לילי למרות שכולם, אבל כולם כולל כולם, הפרוייקטור הישן, הפרוייקטור החדש, המשטרה, אומרים שמהלך כזה לא יועיל לשום דבר. הדבר הכי חשוב שאותו לא מיישמים הוא אכיפה. רק אתמול המשטרה פיזרה חמש חתונות של המגזר הערבי בצפון ובנוסף מתברר שלאחרונה גם החרדים העתיקו את החתונות שלהם למשולש."

"תבינו זה המקור," הדגישה מלינובסקי, "לא החנויות, לא מרכזי הקניות, לא בעלי העסקים הקטנים ולא האדם שמסתובב לבד בשתיים-עשרה בלילה בלי מסיכה והמשטרה רצה לתת לו קנס. צריך לחיות עם הקורונה וצריך לסגור ולאכוף את החתונות והאירועים שם נמצאת סכנת ההדבקה הגדולה. תפסיקו לשקר ולגנוב את דעת הציבור, מה יהיה הדבר הבא שתמציאו?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button