תאונות עבודה

שני בני 40 נהרגו בתאונת עבודה במפעל באזור התעשייה באשדוד

שני גברים כבני 40 נהרגו לפני זמן קצר (שלישי) כתוצאה מפיצוץ מיכל במפעל מתכות באזור התעשייה באשדוד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה וכונני ' הצלה לכיש' ביצעו בהם בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותם. גבר נוסף כבן 40 פונה לבית החולים אסותא באשדוד במצב בינוני, עם חבלות בגפיים. ופצוע נוסף פונה באופן עצמאי.

צילום: דוברות המשטרה

פראמדיקים של מד"א, מתן כהן ומיכאל ארליכמן, סיפרו: כשהגענו למקום ראינו הרס, גבר כבן 35 חולץ על ידי אנשים במקום כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה קשה ברגל. הם הכניסו אותו לרכב פרטי ויצאו איתו לחבירה איתנו. העלנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך טיפול מציל חיים כשמצבו בינוני ובהמשך הוא הורדם. במקום האירוע אותרו שני גברים כבני 40 מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום. הסריקות לאיתור עובדים נוספים שהיו במפעל נמשכות. אנחנו כאן עם כוחות גדולים וערוכים להעניק טיפול רפואי אם ימצאו נפגעים נוספים."

צילום: דוברות המשטרה

מקסים קולגה, חובש איחוד הצלה, מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בשלושה נפגעים שוכבים, בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגע במצב קשה, לצערי שני נפגעים נוספים לא נותר אלא לקבוע את מותם עקב אופי הפציעות מהן סבלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

חובש הצלה, אליעזר שטייסל, סיפר: "הגענו למפעל בעקבות דיווח על פיצוץ במקום, מצאנו במקום מספר נפגעים במצב פציעה שונים, בהם שני פועלים עם חבלה רב מערכתית, אשר לאחר בדיקות רפואיות נאלצו הפראמדיקים של מד"א לקבוע את מותם. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע כבן 40 במצב בינוני עם חבלה בגפיים, והוא פונה במהירות להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים אסותא בעיר".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירת האירוע חוקרים את נסיבות התאונה והועבר דיווח למשרד העבודה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button