חדשות הארץ

אילת: אישה שהפגינה וסירבה לעטות מסיכה נאזקה ע"י שוטרים

שר הבריאות, יולי (יואל) אדלשטיין הגיע הבוקר (שלישי) לאילת לקראת הפעלת התוכנית "איים ירוקים", שתאפשר כניסת מבקרים לעיר לאחר בדיקת קורונה והפעלה מחדש של בתי המלונות והאטרקציות. "צריך לדאוג שכל מי שנכנס לאילת לא מביא איתו נגיף קורונה" אמר השר אדלשטיין בפתח הסיור באילת. אל השר הצטרפו ראש העיר, מאיר יצחק הלוי, המשנה למנכ"ל המשרד פרופ' איתמר גרוטו וראש שירותי בריאות הציבור במשרד ד"ר שרון אלרעי פרייס.

במסיבת עיתונאים לפני זמן קצר אמר שר הבריאות: "זה יום חג לא רק לאיל, אלא לכל אחד ואחת מאיתנו במדינת ישראל. אמרנו כן ל"איים הירוקים" באילת ובים המלח. אילת הייתה בגסיסה עם 80% אבטלה. גם ברגעיה הקשים היו לצערי מי שניסוי לעשות סיבוב על הגב שלה. אני שמנח שהצלחנו לפתוח את העיר יחד עם שמירה קפדנית על בריאות הציבור. סוף סוף אזרחי ישראל יוכלו לנשום אוויר, לקחת פסק זמן מן החיים העמוסים ולצאת לחופשה."

במהלך מסיבת העיתונאים, תושבת העיר אשר נכחה במקום כשהיא לא עוטה מסיכה על פניה ומתנגדת למתווה, צעקה לעבר השר אדלשטיין. שוטרים ניסו להרגיע אותה, אך לאחר עימות קצר, השכיבו אותו על הקרקע ואזקו אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בקבוצת המחאה "עֲרֵבִים זֶה לָזֶה" תיעדו את האירוע ואמרו: "תזכרו "לא יהיה בסדר" אם אנחנו לא נחליט שכך יהיה. זה הקבינט והממשלה הרעה הזו שרק מחפשים כמה שיותר לפלג ולשסע בינינו! ביחד כולנו "ערבים זה לזה".. בואו לתמוך בנו לאחדות אמיתית! הגיע העת לריפוי ואיחוי כל השסעים והפילוגים והסכסוכים שזרעו בינינו כל כך הרבה שנים! הגיע העת לפעול לעשות הכול למען אחדות אמיתית! ביחד נתאחד באמת! זה לא רק חלום זה יכול לקרות באמת אבל הכול תלוי רק בנו האזרחים שנחליט שאנחנו באמת רוצים אחדות ונילחם שזה יתממש, זה יקרה."

Back to top button