חדשות הארץ

ועדת החוקה אישרה את פתיחת הספארי וגני החיות

ועדת החוקה בכנסת אישרה היום (רביעי) לפתוח את גני החיות במתווה שיצרף את הספארי וגני החיות לפתיחתם של שמורות הטבע והגנים הלאומיים כמתבקש.

ההחלטה תאפשר לספארי ולגני החיות האחרים לנשום לרווחה ולנסות לצמצם את הנזקים הכלכליים שהצטברו "וכמובן שוב לממש את ייעודינו ליצור מפגש חווייתי וחינוכי של אנשים עם חיות הבר", נמסר מהספארי.

הנהלת הספארי אמרה: "נפעל לפי התקנות שיסייעו להתנהלות בטוחה בגן ולשמירה על ההנחיות ועל הבריאות. הרוח הגבית שקיבלנו מעיריית רמת גן, מחברי כנסת ובכלל מהציבור הרחב בכל העת הזו, סייעה מאוד בכל הפעילות שלנו ותסייע לנו להמשיך ולשמור על בעלי החיים שלנו ולאפשר את קיומו של הספארי שמהווה לכולנו פינה של נחמה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זיו איילון, מנכ"ל גן החיות התנ"כי בירושלים התייחס לדברים ואמר כי: "ההחלטה לאשר את פתיחת גני החיות ולהצמידם לפתיחת שמורות הטבע והפארקים היא נכונה ומבורכת. גני החיות היו סגורים 115 יום במצטבר השנה ונקלעו למצוקה כלכלית קשה של מיליוני שקלים. ההוצאות על הטיפול בבעלי החיים המשיכו כרגיל, בזמן שגני החיות סבלו מאפס הכנסות בתקופה הזאת. השטחים הפתוחים והרחבים בהם נמצאים גני החיות הם בטוחים ואנו ערוכים לקבל מבקרים בהתאם לתקנות שכוללים רישום באמצעות אתר האינטרנט של הגן והאקווריום".

צילום: Pixabay

Back to top button