פוליטי / מדיני

ח"כ ליברמן בשוק הכרמל: מעולם לא ראיתי כזו כמות של חנויות ובסטות להשכרה

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, סייר היום (שני) יחד עם יו"ר סיעת ישראל ביתנו ויו"ר השדולה לעסקים קטנים, ח"כ עודד פורר בשוק הכרמל.

ח"כ ליברמן נפגש עם סוחרי השוק, בעלי מסעדות, נציגי הביגוד וההסעדה, ביניהם יו"ר ועד סוחרי השוק, נשאת חוסיין, ולילי בן שלום בעלת מסעדה בשוק ומראשי המחאה בשוק הכרמל.

ח"כ ליברמן בשוק הכרמל. צילום: ללא קרדיט

ח"כ ליברמן אמר: "לא סתם אומרים, אין טוב כמו מראה עיניים. ברגע שאנו רואים בעצמנו את כל האבסורד הלא סביר אז אנו מקבלים עוד אנרגיה להעלות את הסוגיה הבזויה של השווקים הסגורים בכנסת. יום רביעי, ח"כ עודד פורר יכנס בכנסת את השדולה למען העסקים הקטנים, שם נשתדל לעשות הכל על מנת לסייע לכם ולמשפחותיכם. קשה להסביר ולהבין מה ההיגיון, כשחלק מהשווקים פתוחים וחלק סגורים, חלק מהחנויות ניתן לפתוח וחלק לא. מעולם לא ראיתי כזו כמות של חנויות ובסטות להשכרה, אין הגיון ומה שאנחנו יכולים להבטיח זה שנעשה את המקסימום כדי באמת לבטל את החלטה השרירותית והלא הגיונית כדי שתוכלו לעבוד ולהתפרנס בכבוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ ליברמן בשוק הכרמל. צילום: ללא קרדיט

יו"ר ועד סוחרי השוק, נשאת חוסיין הודה לח"כ ליברמן: "בשמי ובשם סוחרי שוק הכרמל רוצים להודות לך מהלב כל הביקור שלך כאן בשוק. אנחנו הרגשנו שהמצב ומה שאנחנו עוברים מאוד כואב לך. כמו שאתה יודע אדוני, אנו מספר חודשים חיים בסרט. כמו שראית 50% מהדוכנים קרסו ואנשים במצוקה קשה, אנשים הגיעו למצב שיש משפחות אין להם מה לאכול. ולכן אנחנו מבקשים ממך, כמו שאתה יודע אין מישהו שידבר בשמנו עכשיו שאין בחירות ואתה בא לעזור לנו, אנחנו מעריכים את זה מאוד."

Back to top button