משפטי/פלילי

"דקר את המנוחה באמצעות סכין בפניה": תושב הצפון מואשם ברצח

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שלישי) לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מרואן סמרי, בן 28 , מג'דיידה -מכר בגין רצח בנסיבות מחמירות.

סמרי מואשם ברצח בת זוגו לשעבר נג'אח מנסור ז"ל וכן בעבירה של שוד בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לילך תמיר, ב- 19 באוקטובר בסמוך לשעה 6:45 הגיע הנאשם למקום עבודתו במפעל זכוכית בקרית חיים. מספר דקות לאחר הגעתו, יצא הנאשם ממקום עבודתו ופנה לדירת המנוחה. בהגיעו, נכנס הנאשם לדירה ודקר את המנוחה באמצעות סכין בפניה, בצווארה ובאזור הגו, בעוד המנוחה ניסתה להתגונן מפניו ושרטה את הנאשם בפניו ובידיו, תוך שציפורניה המלאכותיות נתלשות ומתפזרות בחדר האמבטיה. כל זאת עשה הנאשם בכוונה להמית את המנוחה ולשדוד אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן נטל הנאשם מדירת המנוחה כ-11,000 ש"ח במזומן וציוד שכלל טלפונים ניידים, מחשב נייד, מחליק שיער, בשמים ועוד. הנאשם הכניס את הכסף המזומן לכיסו, שם את הציוד בתוך תיק, נטל את התיק ואת הסכין, יצא מהדירה ונעל אחריו את הדלת, כשהוא נוטל עמו את המפתח לדירה ומותיר את המנוחה מתבוססת בדמה בחדר האמבטיה.

כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו למנוחה פצעי דקירה רבים והיא נפטרה בדירה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד לילך תמיר מפרקליטות מחוז חיפה כי: "המשיב רצח את המנוחה באופן אכזרי ואלים, תוך שהמנוחה נאבקת בו בכל כוחותיה עד שלא יכלה לו עוד. אז הותיר המשיב את המנוחה מתבוססת בדמה כשהוא שודד את כספה וחפציה, יוצא מהבית ונועל אחריו את הדלת בקור רוח".

חקירת התיק נוהלה ביחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב אשר ובתחנת זבולון.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button