חדשות הארץ

פעוט בן שנה וחצי נתקע לבדו במעלית בניין בביתר עילית

פעוט בן שנה וחצי נתקע הערב (חמישי) לבדו במעלית בניין ברחוב אדמורי ויז'ניץ בביתר עילית. כונני "ידידים" סניף ביתר עילית, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, בעבודת צוות תוך שיתוף פעולה עם לוחמי האש, הם פתחו בבטחה את המעלית התקועה וחילצו ממנה את הפעוט בשלום.

אלי, אחד המתנדבים, סיפר: "מתברר כי בזמן שהאימא שוחחה עם השכנה, הפעוט נכנס בלא משים לתוך המעלית. המעלית נסגרה בפניו ונתקעה כשהוא לכוד בתוכה. האמא הזעיקה עזרה דרך מוקד ידידים והגענו צוות כוננים, בתוכם נתן סינגר, בהכשרתו טכנאי מעליות שינדלר. התחלקנו בין הקומות השונות והתחלנו בפעולות החילוץ, כשלוחמי האש מסייעים לנו. נתן סינגר הגיע ובאמצעות מפתח המעליות שברשותו והידע המקצועי הוא טיפל במעלית ופתח אותה בבטחה. בהתחלה היה הרבה לחץ אבל ברגע שהבינו שאנחנו שולטים במקרה כולם נרגעו. זה היה חילוץ מרגש מאוד גם בגלל שמדובר על פעוט בן שנה וחצי וגם בגלל הסדר המופתי, צורת העבודה ועבודת הצוות של כל הכוננים".

מארגון "ידידים" נמסר כי "במקרה של לכודים במעלית יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים – 0533131310".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ידידים

תגובה אחת

  1. אני נתקעתי במעלית ברחוב יביע אומר. אגב, המעלית נתקעה וזו לא בפעם הראשונה.בבנין הסמוך גם ארע הדבר. ש להקים וועדת חקירה על החבר'ה הזאת.

Back to top button