חדשות הארץ

יו"ר הכנסת בבית אל: "פינוי חטמ"ר בנימין – בראש סדר העדיפויות"

יו"ר הכנסת יריב לוין הגיע היום (ראשון) לביקור בבית אל וסייר בשטח היישוב ביחד עם ראש המועצה שי אלון. לוין צפה בבנייה של 300 יחידות דיור במקום, ומהאתר ההיסטורי של 'חלום יעקב' ושמע על הצורך לפנות את חטמ"ר בנימין על מנת לאפשר את המשך הבנייה ביישוב.

יו"ר הכנסת יריב לוין, אמר: "תמיד תענוג לבוא לבית אל ולראות את העשייה. כיף גדול לראות את הבנייה ולשמוע את רעש הפטישים אחרי כל כך הרבה שנים שחיכינו להישג הזה. לא רחוק היום שנשמע את אותם קולות גם בשטח חטמ"ר בנימין. אין ספק שמציאות שבה יש כבר תב"ע (תכנית בניין עיר) וחסר רק כסף כדי לפנות בסיס צבאי ולהגיע להסדר עם צה"ל, לא יכולה לעצור אותנו. הנושא הזה נמצא בראש סדר העדיפויות והוא מחייב פתרון. אני משוכנע שגם נמצא אותו. אין לי ספק שבית אל צועדת בקצב מהיר ועקבי אל עבר עתיד מצוין של התרחבות".

ראש מועצת בית אל שי אלון, הוסיף: "שמחים לארח את יו"ר הכנסת יריב לוין. בכובעו הקודם כשר התיירות סייע לנו להקים את מרכז המבקרים של אתר 'חלום יעקב' ועזר לנו רבות בקידום הבנייה של 300 יחידות הדיור. יש לנו עוד משימה. יש לנו תב"ע שקיבלה תוקף של 350 יחידות דיור ו-2000 מ"ר שטחי מסחר, שצריך למצוא לה בסיס תקציבי. כמו שיריב עזר לנו בכל התהליכים עד כה אנו בטוחים שהוא יעזור לנו להמשיך ולהשלים את המשימה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יוסי לוגסי

Back to top button