חדשות הארץ

ח"כ זנדברג: אגיש מחדש את הצעתי לוועדת חקירה בנושא הצוללות

בעקבות הודעתו של שר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ על הקפאת ועדת הבדיקה בפרשת הצוללות, הודיעה היום (ראשון) ח"כ תמר זנדברג כ תגיש מחדש את הצעתה לוועדת חקירה פרלמנטרית. "אגיש מחדש את הצעתי לוועדת חקירה בנושא הצוללות. לא ניתן לפרשה הביטחונית החמורה ביותר בתולדות מדינת ישראל להפוך לפארסה ולבדיחה. אני קוראת לגנץ וחברי מפלגתו לעצור את הזגזוג המביש ולהצביע בעד הצעתי" אמרה ח"כ זנדברג.

צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

מוקדם יותר היום פנה היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, אל שר הביטחון גנץ, בנוגע למינוי ועדת הבדיקה הממשלתית בעניין הצוללות וכלי השיט.

בפנייתו כתב מנדלבליט: "נערכה בחינה מול הגורמים הרלוונטיים מטעמי, שטרם הושלמה. לצורך השלמתה, גם תתקיים ישיבה דחופה עם היועץ המשפטי של מערכת הביטחון, לפיכך, נוכח סוגיות שונות, שכבר ברור שמתעוררות בעת הזו, אבקש כי הוועדה לא תחל בעבודתה עד לסיום הבחינה והעברת ההנחיות הנדרשות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה למכתבו של היועמ"ש כי "עבודת הוועדה והתנהלותה ייעשו בכפוף להנחיות מקצועיות של היועץ המשפטי לממשלה כפי שנמסר עם ההודעה על פתיחתה, וזאת מתוך כוונה שלא לפגוע בתקינות ההליך הפלילי. נפעל בכדי שהוועדה תחל את פעילותה ללא דיחוי, מיד לאחר שיתקבלו הנחיות היועמ״ש."

Back to top button