משפטי/פלילי

חשד: תושב מזרח ירושלים התכוון לפגוע בבני משפחתה של גרושתו באמצעות נשק חם

הותר היום (חמישי) לפרסום: המשטרה חשפה וסיכלה את כוונותיו של תושב מזרח ירושלים שחשוד בסחר באמצעי לחימה, לפגוע בבני משפחתה של גרושתו באמצעות 'נשק חם'.

מזה כחודש, מנהלת היחידה המרכזית בירושלים חקירה סמויה נגד תושב מזרח ירושלים, בן 30, לאחר שעלה לגביו החשד כי עוסק בסחר באמצעי לחימה ובהם נשקים.

צילום: דוברות המשטרה

עם התקדמותה של החקירה הסמויה, עלה חשדם של החוקרים כי בכוונותיו של החשוד לפגוע בבני משפחתה של גרושתו, ולצורך כך, התחמש על פי החשד בנשקים מסוג M-16, אקדח ותחמושת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה, הוחלט על ידי חוקרי המשטרה לסכל את כוונותיו של החשוד, והחקירה הפכה גלויה בתאריך 23.11.20, עת שפשטו כוחות המשטרה על ביתו במזרח ירושלים, שם תפסו את הנשקים, מחסניות, תחמושת, ואמצעי לחימה נוספים. עוד נתפסו מעל 200 אלף ש"ח, שעל פי החשד מקורם בעסקאות סחר באמצעי לחימה.

צילום: דוברות המשטרה

החשוד הובא לחקירה בחשד לעבירות של החזקה וסחר באמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע, ומעצרו הוארך תחת איסור פרסום עד להארכת מעצרו השני, במהלכה לבקשת המשטרה הותר לפרסם את המקרה, ומעצרו הוארך עד ל- 6 בדצמבר.

במהלך החקירה, עצרו החוקרים ארבעה חשודים נוספים, בהם אמו ואחיו של החשוד, שעל פי החשד ידעו אודות כוונותיו וסייעו לו בעסקאות הסחר באמל"ח.

צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום שחרר את אמו של החשוד למעצר בית, והאריך את מעצרם של שלושת החשודים הנוספים. החקירה נמשכת.

Back to top button