חדשות הארץ

רה"מ נתניהו: הבשר הוא חלק עצום מהזיהום בעולם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (שני) במפעלי חברת Aleph Farms ברחובות, המתמחה בייצור בשר מתורבת, כזה שאינו מצריך שימוש או פגיעה בבעלי חיים. מדינת ישראל מובילה בעולם בכל הקשור לתעשיית ה-FoodTech ואחראית עד כה ליציאתם של למעלה מ-50 סטארטאפים מקומיים בתחום תחליפי המזון.

צילום: עומר מירון

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: ״הבשר הוא חלק עצום מהזיהום בעולם. כדי להוציא את חתיכת הבשר הרגילה צריך פרה וצריך לעבור דרך כל כך הרבה שטחי מרעה עם פסולת, עם זיהום ועם השקעת אנרגיה – וכאן עושים את זה ישר. זה אמנם ייקח קצת זמן עד שהביס הזה יהיה רנטבילי ולא יעלה כל כך הרבה, אבל זה יגיע. הנחיתי עכשיו את מזכיר הממשלה צחי ברוורמן למנות מתכלל לכל התעשיות האלה כדי לחבר ולטפל בכל הגורמים העוסקים בדבר. ישראל תהיה מעצמת בשר אלטרנטיבי. פרוטאין אלטרנטיבי".

צילום: עומר מירון

ראש הממשלה ביקש מיועצת ראש הממשלה לזכויות בעלי החיים, טל גלבוע, להתנסות גם כן בטעימת הבשר המתורבת והיא נענתה ואמרה: ״מדובר בטכנולוגיה שתציל מיליארדי בעלי חיים בעולם ותסייע במניעת תהליך השחיטה, ללא זיהום סביבתי נלווה. זה העתיד בתחום החלבון האלטרנטיבי ואני מודה לך ראש הממשלה על העשייה גם בנושא זה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עומר מירון

ראש הממשלה התייחס לשאלה האם ישראל בדרך לסגר שלישי: "אנחנו נביא פתרון, כי אנחנו כבר בדרך. החיסונים כבר ממש בדרך. אנחנו רואים את האור בקצה המגפה, ואנחנו נפתור את זה. צריך לעשות את זה בצורה חכמה. אמרתי אתמול שאני לא אהסס להוסיף מגבלות או להחזיר מגבלות. ככל שנקדים אנחנו נצמצם את הזמן של המגבלות. אבל זה בהמשך היום".

תגובה אחת

Back to top button