חדשות הארץ

נער בן 13 נהרג לאחר שנפל מגובה בבית שמש

נער כבן 13 נהרג לפני זמן קצר (שני) לאחר שנפל מגובה ברחוב בן איש חי בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. הנער פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א, פנחס קרויזר, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל הנער ששכב מחוסר הכרה, סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה."

מאיר פרל חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח גדר בחצר הישיבה קרסה ובעקבות כך הוא נפל מגובה של כ-5 מטרים. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים במצב אנוש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יחיאל רוזנברג חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

כוחות משטרה שהגיעו למקום חוקרים את נסיבות המקרה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button