חדשות הארץ

ח"כ דוד ביטן שנדבק בקורונה אושפז בטיפול נמרץ בבי"ח שיבא

ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בן ה-60, שנדבק בשבוע שעבר, בנגיף קורונה אושפז הלילה (ראשון) במחלקת טיפול נמרץ בית החולים שיבא בתל השומר לאחר שנמצאה אצלו ירידה במדד החמצן בדם והוא חש בקשיי נשימה.

משפחתו של ח"כ דוד ביטן מבקשת להבהיר כי "דוד טופל בימים האחרונים בביתו, והיה חיוני . בשום שלב לא הראה סימני מצוקה. בעקבות ירידה מסוימת במדד החמצן בדם, החליטה המשפחה בהתייעצות עם רופא להעבירו לבית החולים לטיפול צמוד יותר . המשפחה מודה על הדאגה וההתעניינות של הציבור והחברים הקרובים ותמשיך לעדכן.".

ח"כ ביטן הודיע כי אובחן חיובי לנגיף הקורונה בחשבון הטוויטר שלו ביום שני בשבוע שעבר (7 בדצמבר) וכך כתב: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ארבעה ימים קודם לכן, (3 בדצמבר) השתתף ח"כ ביטן בטקס עלייתם ארצה של כ-500 עולים חדשים מאתיופיה בהשתתפותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה, שר הביטחון בני גנץ, שר החוץ גבי אשכנזי, שר האוצר ישראל כץ ויו"ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז'י) הרצוג.

מלשכתו של ראש הממשלה נתניהו נמסר כי האירוע היה בשטח פתוח ונשמרו כללי הנחיות הקורונה (שמירת מרחק ועטיית מסיכות). בנוסף לכך, מאחר והשהות בקרבתו של ח"כ ביטן במהלך הטקס היתה קצרה מאוד, נתניהו אינו נדרש בבידוד. מי שכן נכנס לבידוד בעקבות הודעתו של ביטן, לאחר ששהו בקרבתו הם: יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, ח"כ חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה ושרת התפוצות עומר ינקלביץ'.

ח"כ דוד ביטן. צילום: חדשות מבזק לייב – MivzakLive

תגובה אחת

  1. נאחל החלמה מהירה לדוד ביתן.
    מעבר לחילוקי הדעות הפוליטיים ולמרות חילוקי הדעות.

Back to top button