חדשות הארץ

הנשיא: המונח 'בוגדים' הופך את הבטן כשהוא נאמר מימין ומשמאל

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח הבוקר (שני) עם ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר על התמונות המגיעות מהעיר בעקבות פעולותיו המאומצות של ראש העיר להפסיק את פעולות התיוג של אזרחים כ״בוגדים״ בשלטים שנתלו על בתיהם הפרטיים.

בשיחתם אמר הנשיא לראש העיר: ״אני מתקשר אלייך כי אני מוטרד מאוד מהתמונות שמגיעות מהעיר האהובה שלך. אני מלווה את ראשי העיר הנהדרת שלך לאורך השנים ותמיד הייתם מנהיגים בעירכם. אני בטוח שגם אתה מנהיג בעירך ואני רואה כמה גדול כוחה של ההנהגה המקומית- בימים אלה יותר מתמיד. אני מבקש ממך שתפעל להסרת השלטים שנתלו על בתיהם הפרטיים של תושבייך. המונח בוגדים הוא נורא ואיום. הוא הופך את הבטן כשהוא נאמר מימין ומשמאל ולצערי בימים אלה הוא נאמר מכל עבר. לתלות על בתיהם של אנשים שלטים המסמנים את הגרים בהם כבוגדים, זהו צעד נורא ואיום ואסור לנו לשתוק מולו. אני מאוד מבקש שתפעל כמנהיג בעירך נגד המקרים הבודדים והמחרידים האלה. אנא, הדלק אור מול החושך הזה,״ אמר הנשיא לראש העיר.

הנשיא בירך את ראש העיר על מאמצי האכיפה הבלתי פוסקים שהוא מפעיל מול הפורעים המבצעים פעולות שכאלה ושלח ברכות לחג אוּרים שמח לכל תושבי העיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button